شناسهٔ خبر: 28922830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بوشهر در 12 رشته ورزشی ظرفیت میزبانی رقابت های بین المللی دارد

احمد بهروزیان فرد روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: فوتبال ،هندبال و والیبال ساحلی و قایقرانی از جمله رشته هایی است امکان برگزاری رقابت های بین المللی

صاحب‌خبر - احمد بهروزیان فرد روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: فوتبال ،هندبال و والیبال ساحلی و قایقرانی از جمله رشته هایی است امکان برگزاری رقابت های بین المللی آنها در بوشهر وجود دارد.
وی اظهارداشت: کبدی، کشتی، تنیس، بوکس ساحلی، بدمینتون، فوتو و الیف ورزش های رزمی از دیگر رشته هایی است که استان بوشهر ظرفیت میزبانی رقابت های بین المللی آنها را دارد.
این مقام مسوول تصریح کرد:این آمادگی میزبانی به منزله تامین منابع مالی کافی برای برگزاری رقابت های بین المللی نیست و در صورت برگزاری فدارسیون ها نیز باید به استان کمک لازم را داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: تا چند سال گذشته استان بوشهر توانایی میزبانی حتی یک رقابت بین المللی نداشت ولی با توسعه زیرساخت ها در بخش های سخت و نرم افزاری اکنون این امکان فراهم شده است.
بهروزیان فر یادآورشد: استان بوشهر تاکنون 2 دوره رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی را میزبانی کرده که این رقابت ها بصورت بسیار باشکوه و با استقبالی پرشور از سوی ورزش دوستان بوشهری همراه شد.
وی ادامه داد: استان بوشهر اکنون در تمامی شهرستان های خود امکانات خوابگاهی مطلوب برای ورزشکاران دارد.
بهروزیان فرد گفت: در نیمه نخست امسال نیز 2 خوابگاه مجهز ورزشی در شهرستان های دشتستان و گناوه به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: به فراخور توسعه زیرساخت های ورزش استان بوشهر چشم انداز ورزشکاران استان نیز عمیق تر شده و در عمده مسابقات جهانی و آسیایی با هدف کسب مدال به میدان می روند.
بهروزیان فرد یادآورشد: آخرین موفقیت بوشهری ها در رقابت های بین المللی پارا آسیایی اندونزی رقم خورد که 12مدال رنگارنگ کسب کردند.
وی گفت: در این رقابت ها استان بوشهر به تناسب جمعیتی در جمع پنج استان برتر کشور از حیث داشتن ورزشکار در مسابقات شناخته شد.
7212/6045
انتهای پیام

نظر شما