شناسهٔ خبر: 28922605 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رویت اتفاقی یوفو حین پخش زنده اخبار تلویزیونی! +فیلم

رویت اتفاقی یوفو حین پخش زنده اخبار در یکی از شبکه های تلویزیونی آرژانتین خبرساز شد.

صاحب‌خبر -

رویت اتفاقی یوفو حین پخش زنده اخبار تلویزیونی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویت اتفاقی یک یوفو حین پخش زنده اخبار در یکی از شبکه های خبری در آمریکای جنوبی خبرساز شد. در ویدئویی که منتشر شده است عبور سریع این یوفو را بر فراز شهر "بوینس آیرس" آرژانتین نشان می دهد. گویندگان اخبار شبکه تلویزیونی C5N News در حال مشاهده یک دوربین زنده تلویزیونی از این شهر بودند که ناگهان متوجه عبور این یوفو در آسمان شدند.

او بلافاصله خطاب به بینندگان تلویزیونی گفت که امروز روز قشنگی است به این معنی که اشیاء عجیب در آسمان به راحتی قابل مشاهده هستند. سپس این مجری زن یک شی را که در حال عبور از آسمان است به بینندگان نشان می دهد. در این لحظه همکار این زن نیز که با تعجب به صفحه تلویزیون بزرگ خیره شده است نگاه می کند.

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب "The Hidden Underbelly 2.0" منتشر شد. انتشار این ویدئو موجب حیرت بسیاری از بینندگان ش تا جایی که برخی آن را به بیگانگان فرازمینی نسبت دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " بله. این قطعا یک یوفو و ماهیتی فرازمینی دارد. "

گفتنی است؛ مشاهده این شی پرنده در آسمان کشور آرژانتین در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز رویت یک یوفوی مرموز که در مجاورت یک هواپیمای مسافربری در آسمان انگلیس پرواز می کرد خبرساز شده بود. یکی از مسافران با دیدن حرکت عجیب این شی پرنده ناشناس در مجاورت هواپیما بلافاصله ویدئویی از آن تهیه کرد.  این ویدئو این یوفو را که در خلاف خورشید در حال طلوع حرکت می کند و در عقب آن یک دود سیاه رنگ دیده می شود نشان می دهد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6705746/8824064?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

عبور یوفو در آسمان حین پخش زنده تلویزیونی

نظر شما