شناسهٔ خبر: 28922397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خشم مورینیو از لو رفتن ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل چلسی؛ جاسوس تیم کیست؟

میلاد وفادار

به نظر می‌رسد فرد یا افرادی از درون باشگاه منچستریونایتد در حال ضربه زدن به منافع این تیم هستند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ژوزه مورینیو یک جستجوی داخلی را در باشگاه منچستریونایتد آغاز کرده است تا بفهمد چگونه ساعاتی پیش از بازی این تیم مقابل چلسی در روز شنبه، ترکیب اصلی شیاطین سرخ رسانه‌ای شد.

به گزارش دیلی میل، این اولین باری نیست که چنین اتفاقی برای مورینیو می‌افتد؛ ترکیب تیم او قبل از بازی ماه گذشته مقابل وست هم نیز لو رفته بود که در نهایت به شکست ۳-۱ تیمش در ورزشگاه المپیک لندن منجر شد. مورینیو در تلاش است تا بفهمد چه کسی این اطلاعات مهم را به خارج از تیم منتقل می‌کند. او و شاگردانش روز جمعه از ایستگاه راه‌آهن استاکپورت به سمت هتل پستانا در لندن راهی شدند. اما تا آن لحظه تنها خود بازیکنان و کادر فنی تیم از یازده نفر اصلی منچستریونایتد مقابل چلسی مطلع بودند.

یونایتد سه شنبه این هفته در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از یوونتوس میزبانی خواهد کرد. مورینیو که بابت تاخیر تیمش در رسیدن به ورزشگاه در بازی قبلی مقابل والنسیا به ستوه آمده بود، برای اجتناب از تکرار این روند، به جای رسم سنتی باشگاه که اقامت در هتل لاوری قبل از بازی‌های خانگی تیم باشد، این بار تیمش را در محلی نزدیک‌تر به اولدترافورد مستقر خواهد کرد.

نظر شما