شناسهٔ خبر: 28920200 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

عضو ارشد حزب الله: سکوت در برابر جنایت‌های عربستان در یمن، نفاقی آمریکایی و غربی است

ابنا

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اظهار داشت: سکوت در برابر جنایت های عربستان در یمن یک نفاق آمریکایی و غربی به شمار می آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه الصوانه برگزار شد، گفت: سکوت در قبال جنایت های مستمر در یمن یک نفاق آمریکایی و غربی است چرا که آمریکا در قبال دریافت پول از عربستان به سرپوش جنایت های آن در یمن می پردازد.

وی افزود: عربستان می تواند با پرداخت پول، ترامپ و کنگره آمریکا و شورای امنیت و کشورهای بزرگ را بخرد اما توانایی خرید افراد شریف و مستضعف در یمن یا نیروهای مقاومت را ندارد.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: بر این اساس شاهد تحریم اقتصادی و سیاسی و مالی مقاومت و درج آن در لیست تروریسم هستیم.

وی اظهار داشت: تحولات میدانی و سیاسی در سوریه و عراق و یمن و منطقه بر پیروزی محور مقاومت دلالت دارد. همه امیدها برای سرنگونی نظام در سوریه با شکست مواجه شده و این کشور به عنوان دژی مقاوم در محور مقاومت باقی می ماند.

شیخ قاووق ادامه داد: هیچ امیدی برای تغییر نقش و جایگاه سوریه در نبرد با دشمن صهیونیستی وجود ندارد و این مساله مطمئنا بر محور مقاومت تاثیر خواهد گذاشت زیرا پیروزی سوریه به معنای تحکیم جایگاه مقاومت در جنگ با دشمن صهیونیستی است.

عضو شورای مرکزی حزب الله خاطرنشان ساخت: مقاومت در لبنان توانست موفقیت های مضاعفی بدست آورد به گونه ای که قدرت موشکی پیشرفته آن سبب نگرانی و رعب شدید رژیم صهیونیستی شد.

وی تأکید کرد که صهیونیست ها هیچ اعتباری به سخنان نتانیاهو قائل نیستند زیرا آنها دروغ بودن سخنان وی را کشف کرده اند.

شیخ قاووق افزود: صهیونیست ها به خوبی می دانند که مقاومت در برابر همه تلاش ها و اقدامات تحریم و جنگ به موفقیت رسیده و به ارتش خود اعتماد ندارند بلکه سخنان و مواضع و وعده های سید حسن نصرالله را باور می کنند.

عضو ارشد مقاومت گفت: دشمنان مقاومت با تحریم مالی و سیاسی و اقتصادی مقاومت درصدد جبران شکست های خود در میدان هستند. این مساله برای مقاومت هیچ تازگی ندارد و ما از سال 1982 شاهد این تحریم ها هستیم.

وی ادامه داد: این تحریم ها دیگر فایده ای ندارد زیرا مقاومت از چالش ها عبور کرده و تحریم های آمریکایی نمی تواند چیزی را تغییر دهد. مقاومت امروزه در حال ارائه زیباترین چهره از لبنان قوی و مقتدر در برابر چالش ها و تهدیدهای صهیونیستی است.

.............

پایان پیام / 326

نظر شما