شناسهٔ خبر: 28920114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد؛

هدیه ۳ میلیارد ریالی استانداری به مدال‌آوران مسابقات جاکارتا/ باحضور ۱۹ ورزشکار قزوینی صاحب ۸ مدال شدیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با تشکر از حمایت استاندار قزوین از ورزشکاران قزوینی گفت: در مجموع استانداری قزوین نزدیک به ۲۹۰ میلیون تومان پاداش نقدی به مدال آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین صبح امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی استاندار قزوین و دیگر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران استان قزوین برگزار شد. 


وی افزود: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا 19 ورزشکار قزوینی حضور داشتند که ۸ نفر از این ورزشکاران موفق به کسب مدال شدند که برای اولین بار بود. 
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: چشم‌انداز ما در ستاد بازی‌های آسیایی حضور 8 ورزشکار قزوینی در این دوره از مسابقات بود. 

وی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به حمایت‌های صورت گرفته به جای حضور 8 ورزشکار در مسابقات آسیایی، شاهد حضور 19 ورزشکار قزوینی و مدال‌آوری 8 نفر از آنها بودیم. 

علایی مقدم بیان کرد: ستاد بازی‌های آسیایی در استان برای برنامه‌ریزی برای مسابقات 2022 برقرار است؛ البته تکلیف ما سنگین‌تر شده؛ چراکه توقع مردم به دلیل درخشش ورزشکاران قزوینی افزایش یافته است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم اقدامات موثری انجام داده تا شاهد درخشش و موفقیت چشمگیر ورزشکاران استان در مسابقات آتی باشیم. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ابراز کرد: با کمک و مساعدت مسئولان استان امروز مراسم تجلیل از قهرمانان پاراآسیایی برگزار می‌شود؛ این درحالی است که هیچ استانی هنوز از مدال‌آوران خود تجلیل نکرده است؛ ضمن اینکه در مسابقات آسیایی نیز با حمایت استانداری قزوین؛ اولین استانی بودیم که از قهرمانان آسیایی خود تجلیل کردیم. 

وی عنوان کرد: با دستور استاندار قزوین هدایای نقدی قهرمانان پاراآسیایی همانند مدال آوران و قهرمانان آسیایی دیده شده است؛ براین اساس به دارندگان مدال طلا 30 میلیون تومان، دارندگان مدال نقره 20 میلیون تومان و دارندگان مدال برنز نیز 15 میلیون تومان اهدا می‌شود. 
 
 
 
علایی مقدم اضافه کرد: باتوجه به اینکه دارنده مدال برنز این دوره از مسابقات، تنها بانوی قزوینی حاضر در مسابقات پارالمپیک جاکارتا بودند؛ بنا به صلاحدید آقای استاندار به ایشان 20 میلیون تومان اهدا می‌شود؛ ضمن اینکه به مربیان و داوران حاضر در بازی‌های جاکارتا نیز هدایایی اهدا می‌شود.

وی با تشکر از حمایت استاندار قزوین از ورزشکاران قزوینی عنوان کرد: در مجموع استانداری قزوین نزدیک به ۲۹۰ میلیون تومان پاداش نقدی به مدال آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اهدا کردند. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید سرافزار استان و شهیدان رجایی و باهنر، افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت برگزار شد. 

وی عنوان کرد: در این دوره شاهد افزایش صددرصدی شرکت کنندگان بودیم به طوریکه در دوره پیشین کارکنان 40 دستگاه و امسال 57 دستگاه شرکت داشتند و نفرات شرکت کننده از 600 نفر در دوره گذشته به 1200 نفر در دوره کنونی در 11 رشته ورزشی خانم ها و آقایان رسیده بود. 

انتهای پیام/

نظر شما