شناسهٔ خبر: 28918738 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نتایج نظرسنجی رتبه بندی اپراتورهای سرویس فناوری اطلاعات اعلام شد

شرکت های شاتل، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین و داتک (فعال در دو استان) به ترتیب رتبه برتر نظرسنجی از مشترکان اپراتورهای سرویس‌های فناوری اطلاعات در سطح کشور کسب کردند.

صاحب‌خبر -
  به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهرداد ویسی مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه این نظرسنجی در شش ماهه اول سال جاری در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، پشتیبانی و وفاداری مشترکان انجام شده است، اظهار کرد: در استان تهران نیز شرکتهای شاتل، آسیاتک و پیشگامان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند .

وی ادامه داد: در حوزه اینترنت بی‌سیم ثابت نیز شرکت ایرانسل در سطح کشور و شرکت ارتباطات مبین نت در استان تهران رتبه اول را کسب کردند.

ویسی راه‌اندازی سامانه و ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقا سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: همه کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://itmon.cra.ir/satisfaction یا لینک بارگذاری شده در پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir جزییات نظرسنجی را مشاهده کنند.

نظر شما