شناسهٔ خبر: 28918715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

انصاری: هنوز یک نیمه از بازی پرسپولیس و السد باقی مانده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارمان برای راهیابی به فینال آسیا هنوز تمام نشده چون یک نیمه از دیدار ما با السد باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل السد گفت: تیم قطری را به خوبی می شناسیم و آنالیز دقیقی از این تیم داریم. به نقاط ضعف و قوت آن آشنایی داریم و برای یک دیدار خوب آماده شده ایم.

وی افزود: درست است که ما بازی رفت را در کشور قطر برده ایم، اما این نتیجه به منزله قطعی شدن حضور ما در فینال نیست. هنوز یک نیمه از بازی ما با السد باقی مانده و برای پیروزی کامل بر این تیم باید در تهران هم دیدار خوبی با آنها داشته باشیم تا پیروز شده و به فینال آسیا راه یابیم.

انصاری در خصوص اهمیت این دیدار گفت: تکرار می کنم السد تیم با کیفیتی است و بازیکنان با تجربه ای در این تیم حضور دارند. ما بازی ساده ای در تهران پیش رو نداریم.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: خوشحالم از این که لذت بازی کردن در تیمی را تجربه می کنم که پر طرفدار ترین تیم است. از حضور هواداران در ورزشگاه انرژی می گیریم و با این انرژی مضاعف مقابل السد بازی می کنیم. در این بازی می خواهیم قدرت بالای تدافعی تیم را هم نشان دهیم.

انصاری در پایان از هواداران پرسپولیس خواست اقدامی نکنند که به ضرر پرسپولیس و یا جریمه شدن این تیم منتج شود. 

نظر شما