شناسهٔ خبر: 28917654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرونده بلیت فروشی استقلال و پرسپولیس در دادسرا بیشتر بخوانید: زمان احضار بازیکن استقلال به کمیته اخلاق مشخص شد هواداران پرسپولیس و استقلال در صدر نظرسنجی AFC

پرونده بلیت فروشی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل برخی شبهات و پاره ای از مشکلات به دادسرا کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شنیده می شود صبح امروز گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس و افتخاری مدیر عامل سابق باشگاه استقلال برای ادای برخی توضیحات در مورد نحوه قرارداد بلیت فروشی این دو باشگاه با یک شرکت به داسرای فرهنگ و رسانه رفتند.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که بلیت فروشی دیدار برگشت پرسپولیس و السد قطر در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شبهاتی همراه بود.

پس از آغاز بلیت فروشی سایت برای چند ساعت به مشکل خورد و بسته شد و دوباره سایت باز شد و البته اینبار فقط برای طبقه دوم و ... در نهایت  بلیت ها به صورت کامل فروش رفت در حالی که هنوز هواداران پرسپولیس موفق به دریافت بلیت نشده بودند و بعد از آن در فضای مجازی و واقعی این بلیت ها با قیمت یک تا سه میلیون تومانی به فروش رسید.
این شیوه بلیت فروشی باعث شد بازار سیاه داغ شود و برخی افراد سود جو از بازی این دو تیم درآمد میلیونی داشته باشند و هواداران و عاشقان واقعی این تیم برای رسیدن به ورزشگاه و تماشای بازی تیم محبوبشان با مشکل مواجه شوند.

بیشترین ایراد وارده به نوع بلیت فروشی و ساختار آن است و مسئولان قضایی درصددند تا علت این ایراد ها را ریشه یابی کنند.

بیشتر بخوانید:

زمان احضار بازیکن استقلال به کمیته اخلاق مشخص شد

هواداران پرسپولیس و استقلال در صدر نظرسنجی AFC

انتهای پیام/

پرونده بلیت فروشی گرشاسبی و افتخاری را به دادسرا کشاند

نظر شما