شناسهٔ خبر: 28917350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسکولز نقش مهمی در پیشرفت رونالدو داشته

میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس معتقد است که پل اسکولز، نقش مهمی در پیشرفت کریستیانو رونالدو داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو با کسب 5 توپ طلا و 5 قهرمانی چمپیونزلیگ، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. ستاره 33 ساله بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است و در تابستان، این تیم را با 112 میلیون یورو ترک کرد و به یووه پیوست. حال پیانیچ مدعی شد که پل اسکولز نقش پررنگی در پیشرفت رونالدو داشته است.

 

 

 

 

او گفت:" اگر به رونالدو در زمان حضورش در یونایتد نگاه کنید که به بهترین بازیکن جهان تبدیل شد، می‌توان متوجه شد که فوتبال او تغییر کرده است. او متمرکز تر بازی می‌کند. بارها از صحبت‌های رونالدو راجع به پل اسکولز و تمریناتش خوانده ام. همه می‌گویند که پل اسکولز فوق العاده است ولی نه به خاطر اینکه بقیه ضعیف بوده اند. او ساده کار می‌کرد و همین باعث شده بود که بازیکن فوق العاده ای باشد. فکر می‌کنم رونالدو از بازی او خیلی چیزها یاد گرفته است."

 

پیانیچ ادامه داد:" من کسی نیستم که بتوانم کارهای تکنیکی انجام دهم و علاقه ای هم ندارم. من دوست دارم ساده بازی کنم زیرا همین باعث می‌شود فوتبال زیباتر شود. کارهای ساده معمولا دشوارترین هستند، همه نمی‌توانند آنها را انجام دهند. آنقدری خوش شانس بوده ام که بازیکنانی مثل زیدان، ژاوی، اینیستا و پیرلو را از نزدیک تماشا کنم. آنها همیشه کار را برای تیمشان ساده می‌کردند."

 

نظر شما