شناسهٔ خبر: 28916216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت جمنا از موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک آسیایی

کانون ورزشکاران جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در پی موفقیت ورزشکاران کشورمان در پاراالمپیک آسیایی جاکارتا بیانیه‌ای را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

حمایت جمنا از موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک آسیاییبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کانون ورزشکاران جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در پی موفقیت ورزشکاران در پاراالمپیک آسیایی  بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردان و زنانی که با شعار ” توکل و تلاش “با سلاح ایمان و غیرت پا در میدان رقابت در پهناورترین قاره جهان نهادند و به بلندای عزت ایرانیان پرچم پرافتخارجمهوری اسلامی ایران را ۱۳۶ بار به اهتزاز در آوردند.

این عزیزان چه وابستگی و دلدادگی با میهن عزیز اسلامی و مردم پاک نهاد آن داشتند که نام کاروان را با یاد شهید سرافراز سردار حاج حسین همدانی برجسته ومتبرک ساختند.

این توفیق وکسب مقام سوم در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸و موفقیت پیاپی ورزشکاران در ۱۳ رشته ورزشی و مدال آفرینی را باید، پاسخگویی مناسب این حماسه آفرینان عزیز برای حمایت‌های همه جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی و بویژه دعای خیر و حمایت‌های مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وچه شایسته است که این کاروان ورزشی قدر شناس محبت‌ها و خیر خواهی‌های مردم کشورشان و حمایت‌های مسئولان شان بوده اند که امید و تعالی را سوغات سفرشان کرده اند.

این موفقیت بزرگ را به همه اعضای این کاروان ورزشی، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مدیران و مسئولان رشته‌های مختلف شرکت کننده و کمیته ملی پارا المپیک کشور تبریک عرض نموه و آرزوی توفیق روزافزون برای همگان از درگاه حضرت حق مسالت داریم؛ و من الله التوفیق

کانون ورزشکاران جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی (جمنا)

انتهای پیام/

نظر شما