شناسهٔ خبر: 28914751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۸ تن گوشت قرمز با نرخ دولتی در استان سمنان توزیع شد

R41366/P1494/S6,64/CT11

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به توزیع ۷۸ تن گوشت با نرخ دولتی در این استان گفت: روند توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد دولتی در استان سمنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید حسن میرعماد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار در استان سمنان توزیع و فروش گوشت قرمز گرم و منجمد وارداتی با نرخ مصوب در این استان همچنان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به توزیع بیش از 78 تن گوشت قرمز با نرخ دولتی در استان سمنان‌ افزود: تا کنون بیش از 39 تن گوشت قرمز گرم وارداتی و بیش از 39 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی در واحدهای منتخب شهرستان‌های استان سمنان با نرخ مصوب دولتی به فروش رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت انبارهای کالاهای اساسی در این استان تصریح کرد: هیچ مشگکل و نگرانی نسبت به تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان وجود ندارد.

میرعماد با اشاره به اینکه انبارهای کالاهای اساسی در استان سمنان در وضعیت بسیار مناسب از نظر موجودی قرار دارند تصریح کرد: امروز بیش از 70 هزار تن گندم در سیلوهای استان سمنان ذخیره‌سازی شده و وضعیت آن بسیار مناسب است.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی 500 تن انواع برنج‌های خارجی در انبارهای کالاهای اساسی استان سمنان تصریح کرد: میزان شکر و گوشت قرمز ذخیره‌سازی شده در انبارهای استان سمنان به ترتیب 200 و 120 تن بوده و از این حیث نیز وضعیت، بسیار مناسب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آخرین قیمت گوشت مرغ در بازار نیز عنوان کرد: با تلاش‌ها و تصمیمات مناسب ستاد تنظیم بازار استان سمنان امروز قیمت گوشت مرغ در بازارهای این استان به ثبات نسبی رسیده است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما