شناسهٔ خبر: 28914689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده سمن آوای مهر و لبخند:

باورشان نمی‌شد بدون مجوز فعالیت داشتیم

نماینده سمن آوای مهر و لبخند گفت: زمانی که به وزارت ورزش و جوانان رفتیم باورشان نمی‌شد که ما توانستیم دو سال بدون مجوز این کار را انجام بدهیم.

صاحب‌خبر -
محمدهادی طریق‌الاسلامی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان درباره فعالیت سمن آوای مهر و لبخند اظهار کرد: فعالیت ما بسیار جامع است و هدفمان بیشتر در کارهای بشر دوستانه است. به طور مثال سازمان مردم نهاد مهر و دوستی از کودکان کار را حمایت می‌کند، اما ما در همه زمینه‌ها فعالیت داریم، با سازمان مردم نهاد مهر و دوستی همکاری داشتیم که برای کودکان کار جشنی برپا کردیم، از شیرخوارگاه و خانه سالمندان‌ هم بازدید می‌کنیم.
وی افزود: بیشتر از کمک‌های مردمی استفاده می‌کنیم، به مردم پیام می‌دهیم و برنامه خود را اعلام می‌کنیم آن‌ها  به ما کمک می‌کنند. میزان کمک‌های مردمی بستگی به موضوع برنامه دارد و با توجه به زمان برگزاری آن مردم یک تا دو میلیون کمک می‌کنند.
نماینده سازمان مردم نهاد آوای مهر و لبخند ادامه داد: از دو هفته قبل از برگزاری برنامه اعلام می‌کنیم تا مردم درباره کمک‌ها اقدام کنند.
طریق‌الاسلامی افزود: از اسفندماه سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز  و امسال نیز مجوزمان صادر شد.
وی درباره علت تاسیس موسسه گفت:  یکی از دوستانم که در حال حاضر رئیس این سازمان مردم نهاد است، به این کار علاقه بسیاری داشت و من نیز وی را همراهی کردم و با کمک یکدیگر این کار را انجام دادیم، من در این موسسه در قسمت مالی فعالیت دارم‌.
نماینده سازمان مردم نهاد آوای مهر و لبخند افزود: طرح اصلی را  گسترش دادیم و حوزه کاری ما قوی‌تر شده است، کانال تلگرامیمان حدود ۲۰۰ نفر عضو دارد، همچنین در اینستاگرام نیز فعالیت داریم. بیشتر فعالیت ما در فضای مجازی بوده و پیشرفتمان نیز بسیار چشمگیر است.
طریق‌الاسلامی گفت: زمانی که به وزارت ورزش و جوانان رفتیم باورشان نمی‌شد که ما توانستیم دو سال بدون مجوز این کار را انجام بدهیم.
وی درباره دلیل تشکیل این سازمان مردم نهاد بیان کرد: علاقه به کمک کردن  به نیازمندان و سالمندانی که فرزندانشان به آنها سر نمی‌زنند باعث شد که ما یک شادی در دل آنها ایجاد کنیم و همین علاقه کمک کرد تا به اینجا برسیم.
ق/ 2
 
 
 

 

نظر شما