شناسهٔ خبر: 28914663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

ثبت نام حدود ۳۹۵۰۰زائر استان مرکزی در سماح

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: تا کنون ۳۹ هزار و ۴۹۵ نفر از استان مرکزی در سامانه سماح برای اخذ روادید اربعین ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو اربعین با اشاره بر اینکه امسال برای اولین بار صدور ویزای اربعین در داخل استان انجام می شود تصریح کرد: تا کنون ۳۲ هزار و ۷۴۴ روادید صادر شده و ۵ هزار روادید نیز آماده صدور است.

وی با تاکید بر فعالیت های گسترده استان مرکزی در مراسم اربعین گفت: استان مرکزی با برپایی ۲۸ موکب در خاک عراق با یکهزار و ۳۶۰ خادم و پخت بیش از ۳۶۴ هزار و ۸۰۰ وعده غذایی در خدمت زائرین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی افزود: در داخل کشور نیز استان مرکزی یک موکب با پخت روزانه ۱۵ هزار وعده غذایی در پایانه مرزی مهران مستقر نموده است.

وی ادامه داد: یک تیم پزشکی نیز در قالب درمانگاه علوم پزشکی و سپاه اراک در مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائرین است.

حقیقی با تاکید بر اینکه بدون داشتن روادید به هیچ عنوان امکان تشرف به زیارت اربعین وجود ندارد خاطر نشان کرد: تا دو روز مانده به اربعین صدور روادید در این استان انجام می پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات لازم رفاهی و امتیتی برای رفاه و آسودگی زائرین در نظر گرفته شده است.

نظر شما