شناسهٔ خبر: 28913575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیگیری ماجرای ماست و دوغ در بسکتبال با حضور ملی‌پوشان

همانطور که محمدمهدی ایزدپناه عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بود برخی ملی‌پوشان در جلسه امروز کمیته فنی حضور دارند تا ماجرای ماست و دوغ اردوی ملی و مصاحبه عجیب و غریب مدیر تیم‌های ملی پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بعد از اینکه برخی ملی‌پوشان از شرایط نامناسب اردوی ملی انتقاد کردند مسعود قاسمی سرپرست و مدیر تیم‌های ملی در گفت و گویی به شدت از ورزشکاران انتقاد کرد که صحبت‌های او واکنش شدید حامد حدادی و دیگر  ورزشکاران را در پی داشت.

بر همین اساس کمیته فنی فدراسیون تصمیم گرفته از ورزشکاران برای حضور در جلسه امروز دعوت کند و بر همین اساس چند ملی پوش از جمله بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی،‌ محمد جمشیدی، حامد حدادی و چند بازیکن دیگر در این جلسه حضور دارند تا ماجرای پیش آمده بررسی شود.

موضوع اصلی مصاحبه مسعود قاسمی است که گفته بود بازیکنان فراموش کردند که در خوابگاه می‌خوابیدند و شام نداشتند که این صحبت‌ها با واکنش شدید ملی‌پوشان همراه بود.

فدراسیون امروز از بازیکنان خواسته تا به صورت جدا جدا در جلسه شرکت کنند که با مخالفت ملی‌پوشان مواجه شده‌است و بازیکنان تصمیم دارند باهم به فدراسیون بروند.

محمد مهدی ایزدپناه عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال چند روز قبل به ایسنا گفته بود که این کمیته در نظر دارد با دعوت از بازیکنان ماجرای پیش آمده را بررسی کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما