شناسهٔ خبر: 28913558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلطانی فر: قانون منع به کار گیری بازنشستگان را اجرا کرده ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت: اهداف استرتژیکی داریم که با بهره مندی از نیرو های جوان، باانگیزه و بااراده قانون منع بازنشستگی را به طور کامل اجرایی کنیم.

صاحب‌خبر -

سلطانی فر: قانون منع به کار گیری بازنشستگان را اجرا کرده ایم/وزارت ورزش هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی را پرداخت کرده استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در خصوص قانون باز نشسته ها نیز گفت: ما روند جوانگرایی در حوزه مدیریتی را از حدود 22 ماه پیش آغاز کرده ایم . در حال حاضر 9 مدیر کل زیر 40 سال انجام وظیفه می کنند .

او با تاکید بر تداوم اجرای قانون منع به کار گیری بازنشسته در وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت : اجرای این قانون را در فدراسیون ها اجرا کرده ایم .

سلطانی فر توضیح داد : روسای فدراسیون هایی بودند که ، ریاستهای 30 ساله ، 17 ساله و 22 ساله و 28 ساله داشتند که به مرور با تغییراتی که اعمال شد مدیران جوان با انگیزه و با اراده را جایگزین کردیم .

وی در ادامه با تاکید براینکه در وزارت ورزش وجوانان برای هر دو بخش برنامه های استرتژیک داریم گفت: برای اجرای قانون منع به کار گیری باز نشستگان جوانان را وارد عرصه خواهیم کرد و در این ارتباط قانون را کاملا اجرایی می کنیم .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه های فجر چهلم از افتتاح پروژه های قابل افتتاح وزارت ورزش وجوانان از هفته دولت تا فجر چهلم خبرداد و گفت: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد کرد که دستاوردهای پیروزی انقلاب و نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد .
دکتر مسعود سلطانی فر بازدید و افتتاح پروژه های ورزشی را از مهترین برنامه های این وزارتخانه در هفته دولت عنوان کرد و توضیح داد: به کوری چشم دشمنان تصمیم گرفتیم با وجود تحریم ها و تهدیدها شرایط را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از هفته دولت تا چهلمین سال پیروزی انقلاب، افتتاح پروژه ها و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با ورزشکاران اقصی نقاط کشور را در دستور کار قرار دهیم .

او با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر فجر چهلم افزود: وزارت ورزش و جوانان ، تلاش خواهد کرد که پیروزی انقلاب و دستاوردهای نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد .

وزیر ورزش وجوانان اضافه کرد: به این ترتیب، هر دوهفته یک بار یک پروژه ورزشی را افتتاح خواهیم کرد که از هفته دوم دولت افتتاح پروژه های ورزشی ملارد ، اسلامشهر، ورامین را آغاز کردیم و درآینده ای نزدیک در اهواز و کرمان پیست دوچرخه سواری این استان را افتتاح خواهیم کرد.

وی هدف از افتتاح پروژه های ورزشی را ترغیب مردم به ورزش، ایجاد نشاط ، تحرک جسمی و فیزیکی عنوان کرد و گفت : علاوه بر امکانات ورزشی که توسط این وزارتخانه افتتاح و دراختیار مردم قرار گرفته است، آموزش و پرورش ، شهرداری ها ، دانشگاهها و نیروی مسلح هم امکاناتی را در حوزه ورزش در اختیار مردم قرارداده اند .

سلطانی فر با تاکید بر اجرای برنامه های توسعه ای وزارت ورزش و جوانان با هدف رونق بخشی به ورزش کشور گفت : مجموعه ورزش تلاش می کند تا امکانات ورزشی را هر روز برای مردم مناسب تر و بهتر کند .

او در بخش دیگری از سخنانش به علاقمندی شخصی اش به ورزش اشاره کرد و توضیح داد :45 سال است که رویدادهای ورزشی ایران و جهان را پیگیری می کنم و تقریبا اطلاعات مربوط به این حوزه ملکه ذهنم شده و بسیارخوشحالم که افتخار این را دارم که در این حوزه به انجام وظیفه مشغول هستم .

وزیر ورزش وجوانان در ادامه سخنانش موفقیتهای ورزشکاران کشورمان در رویدادهای مهم ورزشی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت :در بازی های  آسیایی 2018 جاکارتا ورزشکاران مان با کسب 62 مدال بیشترین تعداد مدال را پس از انقلاب به دست آوردند .

او اضافه کرد :ضمن اینکه در والیبال کاراته، کبدی ، واترپلو و کشتی بچه های ما نتایج بسیار خوبی کسب کردند ، ضمن اینکه در مسابقات کبدی، ورزشکاران کشورمان در دوبخش مردان و زنان به سلطه هندی ها خاتمه دادند.همچنین در تنیس روی میز بعد سالها صاحب مدال شدیم و در واتر پلو نیز بچه های ما مدال کسب کردند .

سلطانی فر با مطلوب توصیف کردن عملکرد کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 در خصوص حضور ورزشکاران معلول وجانباز کشورمان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی نیز اظهار داشت : خوشبختانه ورزشکاران ما در این دوره باکسب 136 مدال و کسب رتبه سوم این بازیهای توانستند نتایجی تاریخی از خود به جای بگذارند .

 وی در این خصوص 6 مدال طلای شاهین ایزدیار و دو مدال ساره جوانمردی در تیراندازی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان در این رقابتها توانستند نتیجه ای تاریخی کسب کنند .

وزیر ورزش وجوانان همچنین موفقیتهای جوانان مان در المپیک جوانان آرژانتین و ارتقا جایگاه ایران از رده هفدهی به هفتمی را مورد توجه قرار داد و در ادامه به موفقیتهای تیم های باشگاه در لیگ آسیا اشاره کرد .

وی در این ارتباط افزود : برای نخستین بار در تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها حضور پیدا کردند که پرسپولیس به نیمه نهایی رسید و استقلال هم می توانست اما در بازی با السد نتیجه را واگذار کرد و نتوانست صعود کند.

سلطانی فر حضور تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی را یکی دیگر از رویدادهای پیش روی علاقمندان به این رشته نام برد و گفت: یک تیم جوان و با تجربه به این رقابتها راه یافتند .

وی گفت : برای حضور موفق در المپیک 2020 و جام ملتهای آسیا برنامه های ویژه ای را در دستور کارقرار داده ایم تا انشالله بتوانیم از این رویداد دست پر به کشور بازگردیم .
وی در ادامه افزد : سال 1397 سال پررویدادی بود و در هر 4 رویدادی که حضور داشتیم نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و امیدواریم در ادامه سال نیز بتوانیم نتایج خوبی گرفته و موفقیت هایمان را تکمیل کنیم .

وزارت ورزش هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی را پرداخت کرده است

وزیر ورزش وجوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه ازادی نیز گفت : تمام هزینه ها را وزارت ورزش وجوانان تامین کرده است، تیم بازسازی ورزشگاه تشکیل شده است و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ، تیم عملیاتی و اجرایی را در ورزشگاه آزادی مستقر کرده و روزانه پیگیر کار هستیم و امیدواریم بازی فینال در ورزشگاه آزادی به شکل آبرومندانه ای همراه با جشن قهرمانی برگزار شود.
انتهای پیام/

نظر شما