شناسهٔ خبر: 28912700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

الشرق رازهای اردوی السد را لو داد

السد از همان روزی که بازی خانگی‌اش را به پرسپولیس باخت، به سه‌شنبه فکر می‌کند و به قول الرایه، همه‌ قدرتش را گذاشته برای انتقام از قرمزها.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حریف پرسپولیس امشب به تهران آمده اند و این‌طور که قطری‌ها ادعا کرده‌اند، تنها نگرانی‌شان دروازه‌بان اصلی است که دوباره باید جای خود را به مشعل برشام بدهد. همان دروازه‌بان جوانی که در دو بازی رفت و برگشت یک‌چهارم نهایی برابر استقلال، سه گل خورد و چیزی نمانده بود که السد را از حضور در نیمه‌نهایی محروم کند.

اتفاقا السد برای فرار از اشتباهات این دروازه‌بان بود که سعد الدوساری را زودتر از موعد به میدان بازگرداند اما او حالا دوکارته است و دوباره باید دروازه را بسپارد به مشعل برشام که رسانه‌های قطری حضورش را‌ بزرگ‌ترین نقطه ضعف السد می‌دانند. با این حال الرایه بر قدرت السد تاکید کرده و نوشته: «بازیکنان السد تنها به پیروزی در ورزشگاه آزادی فکر می‌کنند و با روحیه بالا و تمرکز زیاد در حال تمرین کردن هستند تا نتیجه دیدار رفت را جبران و به دور بعد صعود کنند.»

نگاه روزنامه الشرق اما کمی متفاوت است و سعی کرده در مورد تیم برانکو به السد هشدار بدهد: «در خط دفاعی، پرسپولیس پس از مصدومیت حسین ماهینی تغییر اجباری ایجاد کرد و سیامک نعمتی جایگزین او شد. شایان مصلح نیز در بازی رفت برابر السد به جای محمد انصاری‌ که محروم بود در ترکیب پرسپولیس جای گرفت و انتظار می‌رود این مدافع برای بازی برگشت حضور داشته باشد. پرسپولیس در قلب خط دفاعی خود روی بازیکن باتجربه‌ای همانند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده تکیه می‌کند که در بازی رفت در دوحه بارها موفق به مهار توپ و 24 حمله بازیکنان السد شدند. پرسپولیس قطعا در بازی برگشت روی تاکتیک دفاعی و استفاده از ضدحمله‌ها تاکید خواهد داشت تا از این طریق قدرت هجومی السد توسط بغداد بونجاح و اکرم عفیف را مهار کند.»

این نوشته‌ها در واقع نگرانی قطری‌ها از بازی برگشت پرسپولیس را به تصویر می‌کشد اما باعث نشده که حسن الهیدوس دست از کری‌خوانی بردارد: «در تهران جز پیروزی انتخاب دیگری نداریم و برای شکست دادن پرسپولیس مصمم هستیم. در بازی رفت خوب نبودیم اما بازی برگشت فرق دارد و می‌خواهیم با بلیت فینال به دوحه برگردیم.»

نظر شما