شناسهٔ خبر: 28912563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زنده گیری مار سمی ۱.۵ متری در پلدختر

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدخترگفت: یک مار سمی ۱۵۰ سانتیمتری در درون تابلوی برق منطقه واشیان توسط ماموران آتش نشانی این شهر زنده گیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛آیت فرخ پور ،رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدخترگفت: یک مار سمی ۱۵۰ سانتیمتری در درون تابلوی برق منطقه واشیان توسط ماموران آتش نشانی این شهر زنده گیری شد.

آیت فرخ پور  اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی مبنی بر وجود یک حلقه مار سمی و خطرناک در درون تابلوی برق منطقه واشیان اکیپی از آتش نشانان این سازمان به محل اعزام شدند.


وی افزود: با تلاش آتش نشانان شهرداری پلدختر این حلقه مار که یک و نیم متر طول داشت و موجب اتصال برق منطقه واشیان از توابع شهرستان پلدختر شد با استفاده از تجهیزات لازم زنده گیری شد.


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر گفت: مار سمی و خطرناک با استفاده از ابزار مخصوص زنده گیری وپس از انتقال به بیابان‌های خارج شهر در فضای باز وطبیعت رها شد.


فرخ پور از مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی، سمی و خطرناک بیش از هرگونه اقدام برای از بین بردن و یا گرفتار کردن آن‌ها در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.


شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام /ب

 

مار سمی ۱.۵ متری در پلدختر زنده گیری شد

نظر شما