شناسهٔ خبر: 28910736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شورایعالی امنیت ملی ارتباط ضعیفی با کمیسیون امنیت در مجلس دارد/ تا بحال با هیات نظارت بر برجام هیچ جلسه ای نداشتیم/ در این سه سال هیچگاه آقای شمخانی به کمیسیون امنیت نیامدند

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: چندین بار درخواست کردیم تا آقای شمخانی به کمیسیون بیایند اما متاسفانه در این دوره از مجلس هیچگاه حاضر نشدند.

صاحب‌خبر -

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از ضعیف بودن رابطه شورای عالی امنیت ملی با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخن گفت و افزود: چندین بار درخواست کردیم تا آقای شمخانی به کمیسیون بیایند اما در این دوره از مجلس که 3 سال آن گذشته متاسفانه حاضر نشدند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: نزدیک ترین کمیسیون به شورای عالی امنیت ملی، کمیسیون امنیت ملی مجلس است. کمیسیون امنیت عملکرد خوبی در ارائه گزارش های 6 ماهه وزارت امورخارجه داشته و وزیر امور خارجه نیز این گزارشات را نزدیک به واقعیت و منصفانه می داند.

جمالی گفت: ما نه با هیات نظارت بر برجام و نه با شورایعالی امنیت ملی جلسه ای نداشتیم. ما به عنوان کمیسیون مجلس درخواست کردیم اما تا به امروز دیداری نداشتیم. ای کاش 6 ماه یکبار جلسه تشکیل میدادیم تا بتوانیم تبادل اطلاعات کنیم.

 

نظر شما