شناسهٔ خبر: 28910385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فوری؛ رئال مادرید به سولاری به عنوان گزینه موقت نگاه می کند؛ مادرید امیدوار است مورینیو را برگرداند!

محمد محمدخانی

سران رئال مادرید می خواهند ژوزه مورینیو را به تیم بازگردانند. آنها قصد دارند سولاری را به طور موقت سرمربی تیم کنند تا وضعیت آقای خاص در منچستریونایتد مشخص شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اخراج لوپتگی، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. تقریبا تمام رسانه های اسپانیایی مثل آ اس، مارکا و اسکای معتقد هستند که سران رئال مادرید دیگر نمی توانند نتایج سرمربی سابق اسپانیا را تحمل کنند و لوپتگی برای دومین بار طی چند ماه اخیر، احتمالا اخراج خواهد شد.

در حالی که نام های مختلفی برای جانشینی لوپتگی مطرح شده است، ژوسف پدررول فاش کرده است که سران رئال مادرید با توجه به وضعیت فصل، تصمیم گرفته اند به گزینه موقت رو بیاورند. در حالی که پیش از این نام گوتی مطرح شده بود، پدررول هم مانند مارکا می گوید که گزینه موقت، سانتیاگو سولاری است. اسطوره آرژانتینی باشگاه که در حال حاضر هدایت رئال مادرید B را برعهده دارد، وظیفه خواهد داشت که شرایط نابسامان تیم را درست کند.

لوپتگی احتمالا می تواند در بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر ویکتوریا پلژن، روی نیمکت تیم بنشیند اما انتظار می رود که برای بازی حساس الکلاسیکو، یک سرمربی جدید در مادرید حاضر باشد. به گفته پدررول، سران رئال مادرید گزینه هایی مثل آنتونیو کونته و روبرتو مارتینز(با علاقه کمتر) را بررسی کرده اند اما فعلا به این نتیجه رسیده اند که به سرمربی موقتی مثل سولاری رو بیاورند تا وضعیت گزینه محبوبشان، ژوزه مورینیو مشخص شود.

مورینیو که فصل درخشانی را با منچستریونایتد سپری نمی کند، به زودی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس می رود و در صورتی که نتواند تیم ایتالیایی را شکست دهد، شرایطش در مرحله گروهی پیچیده خواهد شد. سرمربی سابق رئال مادرید در اولدترافورد آینده نامشخصی دارد و به همین دلیل است که مادریدی ها تصمیم گرفته اند منتظر بمانند. آنها معتقد هستند که این احتمال وجود دارد مورینیو از کار برکنار و به گزینه در دسترس تبدیل شود. لازم به ذکر است که پدررول از شبکه ۶ اسپانیا، اولین کسی بود که فاش کرد کریستیانو رونالدو می خواهد به یوونتوس برود.

نظر شما