شناسهٔ خبر: 28909736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استعفای گروهی کارمندان فدراسیون جودو تکذیب شد

دبیر فدراسیون جودو جدایی کارکنان این فدراسیون بعد از بازنشستگی درخشان را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

/////به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، هفته گذشته ۴ سرپرست برای فدراسیون‌های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شد.

باتوجه به اینکه  محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو نیز یکی از افرادی است که مطابق با این قانون باید از سمت خود کناره گیری کند، اما این موضوع مطرح شده است که در صورت کناره گیری او برخی از مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان نیز از این فدراسیون می‌روند.

امیر حسین سیاحی دبیر فدراسیون جودو در این باره در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: فدراسیون جودو و درخشان تابع قانون و تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستند و اگر این قانون در مورد فدراسیون جودو اجرایی شود به طور حتم درخشان هم به قانون احترام می‌گذارد.

او ادامه داد: هر فردی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست انتخاب شود سایر مسئولان فدراسیون، کادر فنی تیم در کنار او هستند و فدراسیون مطابق با روال قبل به کار خود ادامه می‌دهد. من این موضوع که گفته می‌شود با رفتن درخشان برخی افراد هم از سمت خود کناره گیری می‌کنند را تکذیب می‌کنم و این موضوع صحت ندارد.

محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو مردان کشورمان نیز در این باره به خبرنگار ما عنوان کرد: هنوز درخشان رئیس فدراسیون است و کادر فنی تیم‌های ملی هم مشغول فعالیت هستند. اگر زمانی هم با تصمیم وزارت ورزش و جوانان سرپرستی برای فدراسیون جودو مشخص شود بر اساس برنامه‌ای که سرپرست جدید دارد به کار ادامه می‌دهیم و تا زمانی که از من بخواهند در کنار تیم ملی جودو می‌مانم و در جریان این موضوع که گفته می‌شود برخی افراد با رفتن درخشان از فدراسیون کناره گیری می‌کنند نیستم.

بیشتر بخوانید:

توفان تغییرات در فدراسیون های ورزشی/ آیا بازنشسته ها می روند ؟

مصونیت تاج از بازنشستگی با توسل به اساسنامه فدراسیون فوتبال

تابش: من مشمول قانون بازنشستگی نمی‌شوم

انتهای پیام/

واکنش مسئولان فدراسیون جودو به خبر جدایی از این فدراسیون

نظر شما