شناسهٔ خبر: 28909409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهمن عسگری: بعد از بازی‌های آسیایی به دنبال تسویه حساب با مسابقات جهانی هستم/ جایی برای اشتباه وجود ندارد

R1434/P1015135/S3,30/CT1

بهمن عسگری، ملی‌پوش کاراته ایران گفت: بعد از کسب مدال طلا و تسویه حساب با بازی‌های آسیایی به دنبال موفقیت و تسویه حساب با مسابقات جهانی هستم.

صاحب‌خبر -

بهمن عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیتش برای حضور در مسابقات جهانی کاراته اظهار داشت: به دلیل اینکه در ماه‌های گذشته در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و بعد از آن لیگ جهانی آلمان حضور داشتم از شرایط خوبی برخوردار هستم. بعد از مسابقات آلمان دو هفته تمرینات قدرتی و یک هفته تمرینات سرعتی را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و تمرینات کومیته را  آغاز کردیم تا به اوج آمادگی دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: خدا را شکر از لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسیدم و قطعا در هفته‌های پیش رو نیز با برنامه کادرفنی همه بچه‌ها به شرایط آرمانی از لحاظ ذهنی و بدنی دست پیدا خواهند کرد تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی اسپانیا داشته باشند. 

قهرمان بازی‌های آسیایی با ابراز رضایت از عملکرد خود در یک سال گذشته گفت: یک سال اخیر شرایط بسیار خوبی داشتم و تقریبا از هر مسابقه‌ای با مدال بازگشتم. تلاش کردم در این مدت با توجه به اینکه از رقبای خود فاصله گرفته بودم و در رنکینگ عقب افتاده بودم بسیار متمرکز عمل کنم. بارها نیز عنوان کرده بودم که از بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی مدال طلبکار هستم که خدا را شکر در  بازی‌های آسیایی با کسب مدال طلا سربلند باشم.

عسگری تاکید کرد: در اسپانیا نیز با وجودی که سطح مسابقات با بازی‌های آسیایی از زمین تا آسمان فرق می‌کند، تمام تمرکز خود را برای بهترین عملکرد خواهم گذاست. در مسابقات جهانی هیچ جایی برای حتی یک اشتباه وجود ندارد و برای موفقیت باید از اشتباهات حریف استفاده کرد. موفقیت در مسابقات جهانی نیازمند تمرکز زیاد در کنار آمادگی بدنی و روحی است تا بتوان به موفقیت دست یافت. من نیز بعد از تسویه حساب با بازی‌های آسیایی به دنبال انجام این کار با مسابقات جهانی هستم و مطمئنم با ارائه بهترین عملکرد می‌توانم به مدال نیز دست پیدا کنم. 

وی در خصوص مسابقات کومیته تیمی و امکان کسب سومین عنوان قهرمانی جهان گفت: ابتدا باید از تمام بچه‌هایی که در این چند سال عضو کومیته تیمی بودند، تشکر کنم. ما چند سال است در کنار هم زندگی کردیم و خاطرات خوبی را ثبت کردیم.  اگر باز هم عضو این تیم باشم مثل همیشه به حضور در کنار این دوستان افتخار خواهم کرد. تیمی که همه دنیا به آن احترام می‌گذارد و آن را دوست دارند.

ملی‌پوش کاراته ایران خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما در کومیته تیمی ستاره هستند و من واقعا از حضور کنار چنین بازیکنان و کادرفنی خوشحالم. امیدوارم اگر عضو این تیم بودم باز هم تلاش کنم تا بردهای شیرینی برای تیم کسب کنم تا بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم و هت‌تریک قهرمانی کومیته تیمی را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما