شناسهٔ خبر: 28908960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

شهردار تبریز در رویداد بین المللی جاده ابریشم مطرح کرد:

مردم نسبت به شهرداری تبریز بی اعتماد اند/ چند دهه گذشته اقدامی انجام نشده که لقب "تبریز، شهر اولین ها" را حفظ کند

نصر: شهردار تبریز در رویداد بین المللی جاده ابریشم گفت: متاسفانه مردم نسبت به شهرداری تبریز بی اعتماد اند.

صاحب‌خبر -

،اگر جوانان خلاق بتوانند برای دسترسی آسان عموم شهروندان به اطلاعات شهرداری تبریز و شفاف سازی در این حوزه گام های موثری بردارند و ایده های جدید ارائه دهند، از آنها حمایت خواهیم کرد تا به کلی و برای همیشه این بی اعتمادی را از شهرداری بگیریم .

به گزارش سرویس فناوری نصر، ایرج شهین باهر با حضور  در رویداد بین المللی جاده ابریشم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود از این ناشی می شود که مدیران گذشته در دهه های قبل زیاد بیش تر با روش های سنتی به اداره امور پرداخته اند، گفت: متاسفانه این مدیران به جوانان اعتماد کامل نداشتند و این بی اعتمادی چالش هایی که امروزه با آن مواجه هستیم را به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه خود نیز شاید یکی از جوان ترن شهردارهای کلانشهر کشور باشد و عدم اطمینان را به وفور حس کند، اظهار داشت: علی رغم مخالفت هایی که با ساختار شکنی هست،معتقدم که برای ایجاد تغییر و تحول در هر عرصه ای حضور جوانان لازم است و باید به آنان اعتماد کرد.

وی ادامه داد: درست است که فضا برای فعالیت شما جوانان زیاد باز نیست اما از شما می خواهم نا امید نشوید و در جایگاه مشورت با ما قرار بگیرید.

شهردار تبریز با ابراز تاسف از اینکه در چند دهه گذشته اقدامی انجام نشده است که لقب "تبریز، شهر اولین ها" را حفظ کند و اگر با این روش ادامه پیدا کند نیز ممکن نخواهد شد، اذعان داشت: افتخار "شهر اولین ها" برای تبریز مدیون نوآوری های جوانان بود  پس تا زمانی که من شهردار تبریز هستم، سعی خواهم کردم فضای مناسب را برای حضور و تعامل جوانان مخصوصا جوانان خلاق و استارت‌آپی با شهرداری تبریز فراهم کنم.

وی عدم اعتماد مردم به شهرداری تبریز را  یکی از  مشکلات اصلی این سازمان دانست و گفت: متاسفانه به دلیل نبود شفاف سازی در عملکرد شهرداری، اعتماد مردم از این سازمان سلب شده است و در این راستا به کمک جوانان خلاق نیازمندیم.

وی افزود: اگر جوانان استارت‌آپی بتوانند برای دسترسی آسان عموم شهروندان به اطلاعات شهرداری تبریز و شفاف سازی در این حوزه گام های موثری بردارند و ایده های جدید ارائه دهند، از آنها حمایت خواهیم کرد تا به کلی و برای همیشه این بی اعتمادی را از شهرداری بگیریم .

ایرج شهین باهر گفت: میزان درآمد های شهرداری و فعالیت های آن باید شفاف سازی شود،زیرا  مشکلات وقتی زیاد می شوند که مردم از امکانات شهرداری تبریز بی خبر هستند و انتظارات شان همچنان بالاست.

وی خاطرنشان کرد: جوانان فعال در حوزه استارت آپ، می توانند با طراحی نرم افزارهایی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری به جذب سرمایه از شهرها، استان ها و کشورهای دیگر بپردازند و بیش از پیش برای شهرمان مثمرثمر واقع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما