شناسهٔ خبر: 28908200 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به جمع‌بندی نرسیدن کمیسیون‌ عمران بر سر دو وزیر پیشنهادی کار و راه

رجبی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شد که موضع کمیسیون عمران پس از اتمام پاسخ دهی به سؤالات نمایندگان از سوی وزرای پیشنهادی اعلام شود.

صاحب‌خبر -

کمیسیون عمران برای ۲ وزیر پیشنهادی کار و راه به جمع‌بندی نرسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرج‌الله رجبی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز آقای اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ضمن معرفی خود به برخی پرسش‌های اعضا پاسخ داد.

وی افزود: نمایندگان موارد مورد نظر خود را مطرح کردند اما از آنجایی که قرار بود آقای شریعتمداری هم به سؤالات پاسخ دهد ادامه پاسخ دهی به سؤالات به روز سه‌شنبه موکول شد.

رجبی ادامه داد: کمیسیون امروز در خصوص دو وزیر پیشنهادی کار و راه و شهرسازی به جمع‌بندی نرسید اما افراد نظر خود را مطرح کردند.
وی بر همین اساس اضافه کرد: با توجه به اینکه ادامه مباحث به جلسات آینده موکول شد موضع کمیسیون در مورد دو وزیر مشخص تعیین نشد و کسی نمی‌تواند بگوید در حال حاضر رای کمیسیون عمران نسبت به دو وزیر مذکور منفی است یا مثبت.

بیشتر بخوانید:قرائت نامه معرفی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که موضع کمیسیون عمران پس از اتمام پاسخ دهی به سؤالات نمایندگان از سوی وزرای پیشنهادی اعلام شود.

رجبی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه امروز نسبت به این موضوع که یک وزیر مستعفی در وزارتخانه دیگر جابجا شود بحثی مطرح شد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه آقای شریعتمداری در کمیسیون ما حضور داشت به نظر من در پاسخ دهی به سؤالات مثبت ظاهر شد.

وی همچنین یادآور شد: آقای شریعتمداری هم برنامه‌های عملکردی خود را به کمیسیون ارائه داد لذا باید پاسخ‌های دیگر وزیر و همچنین برنامه‌های او را با دقت بررسی کرد. البته آقای شریعتمداری توضیحاتی درباره وزارتخانه خود یعنی صنعت معدن تجارت ارائه کرد و همچنین نقدی هم بر شرایط سیاسی اقتصادی مملکت کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نمایندگان در جلسه امروز از شریعتمداری سؤال کردند که عملکرد خود را در وزارت صنعت معدن و تجارت چه می‌دانید که ضمن آن آقای شریعتمداری توضیحات مفصلی ارائه داد و ضمن آن به شرایط فعلی کشور هم اشاره کرد.

رجبی افزود: من فکر می‌کنم امروز برای اینکه قضاوت کنیم که کدام یک از این وزرای پیشنهادی توضیحات‌شان قابل قضاوت است کمی زود است لذا احتمالا سه‌شنبه بعد از ظهر و یا نهایتا چهارشنبه موضع کمیسیون در این خصوص اعلام خواهد شد.

وی در خاتمه عنوان کرد که آقای اسلامی خیلی نتوانست به علت ذیق وقت به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد به همین دلیل بیشتر پاسخ‌های آقای شریعتمداری شنیده شد و ادامه بحث‌ها به جلسات آتی موکول شد.

منع: فارس

انتهای پیام/

کمیسیون عمران برای ۲ وزیر پیشنهادی کار و راه به جمع‌بندی نرسید

نظر شما