شناسهٔ خبر: 28907431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قهرمانان خراسانی مسابقات جاکارتا در مشهد تجلیل شدند

مشهد- ایرنا- مدال آوران خراسان رضوی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا یکشنبه شب طی مراسمی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری و ورزشی در مشهد تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم گفت: حضور قدرتمندانه در عرصه های ورزشی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بسیار پراهمیت و ارزشمند است.
محمدرضا حیدری افزود: باید قدردان این حماسه بزرگ ورزشی که توسط ورزشکاران ایرانی و خراسانی در رقابتهای آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا خلق شد، باشیم.
وی اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در حد توان به ورزش این شهر کمک می کنند ولی باید همه دستگاهها و بخش خصوصی در حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی سرمایه گذاری کنند.
وی گفت: افتخارآفرینان پاراآسیایی به رغم تمام کاستی ها با تکیه بر اراده، عزم و تلاش خود موفقیتهای بزرگ در مسابقات جاکارتا کسب کردند و با کسب 136 مدال و مقام سوم آسیا امید و نشاط را به ایرانیان تزریق کردند.
حیدری با اشاره به حضور 14 افتخارآفرین خراسانی در رقابتهای پاراآسیایی افزود: این ورزشکاران 21 مدال کسب کردند که جای قدردانی دارد.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی که از 14 مهر به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا آغاز شده بود در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکورد جدید در مدال آوری با یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم آسیا ایستاد.
7505/ 6053

نظر شما