شناسهٔ خبر: 28907422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

­کریمی فینالیست نشد

نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران مقابل جی دن کاکس کشتی‌گیر آمریکایی باخت و به فینال مسابقات نرسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما؛ در ادامه رقابت‌های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان،علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان (2015) در مرحله نیمه نهایی وزن 92 کیلوگرم  مقابل جی‌دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 2 مقابل این کشتی‌گیر پر قدرت آمریکایی باخت و از رسیدن به فینال بازماند.
کریمی برای رسیدن به مدال برنز فردا به روی تشک می‌رود .
کریمی نیز پیش از این در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۳ بر صفر  برد،سپس برابر شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان با نتیجه قاطع 7 بر صفر پیروز شد. وی در سومین مبارزه نیز ساکولوف از روسیه و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال اروپا را با نتیجه ۱۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.
پیش از این عزت‌الله اکبری در وزن 79 کیلوگرم در حالیکه چند ثانیه تا پیروزی برابر جبرییل حسن‌اف آذربایجانی فاصله داشت در نهایت 3 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و باید برای کسب مدال برنز فردا به روی تشک برود.
همچنین رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و امیر حسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران در 4 وزن دوم بودند که اطری با شکست 5 بر 5 برابر آندریف نفر سوم اروپا از بلاروس و مقصودی نیز با شکست 7 بر 3 برابر ولادیمیر خینچگاشویلی قهرمان المپیک ریو از گرجستان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.مصطفی حسین خانی آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران نیز در 4 وزن نخست با شکست برابر جردن باروز دارنده 5 طلای جهان و المپیک از آمریکا حذف شد.

نظر شما