شناسهٔ خبر: 28907299 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

صادرکنندگان امین کشور، سرداران عرصه مقابله با تحریمند

روحانی: صادرکنندگان امین کشور، سرداران عرصه مقابله با تحریم هستند که با حفظ بازار کالاهای ایرانی و حمایت از تولید، پیروزی ایران را در رقابت های بازارهای جهانی ثبت می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
آقای روحانی در نشست هیئت دولت افزود: در شرایط جنگ اقتصادی و تهدید به تحریم، هدف اصلی بدخواهان ایران جلوگیری از صادرات و حضور کشورمان در اقتصاد جهانی است.
 
رئیس جمهور گفت: در این میدان، صادرکنندگان امین، سرداران عرصه مقابله با تحریمند که با حفظ بازار کالا‌های ایرانی، هم از اشتغال و تولید داخلی حراست کرده و هم پیروزی ایران و ایرانی را در رقابت در بازار‌های جهانی ثبت می‌کنند.
 
آقای روحانی افزود: صادرکنندگان امین کشور بیش از هر کس دیگری باید به دنبال آن باشند که بازار ارز کشور از ثبات برخوردار شود و با برگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور، چرخه تولید و صادرات آنها هم استمرار یابد.
 
روحانی گفت: دولت در همه سیاست­ های ارزی و صادراتی خود، به دنبال آن بوده و هست که چرخه صادرات کشور حراست شده و در شیوه کار، همیشه از مشورت صادرکنندگان امین استفاده شود.
 
در ادامه نشست هیئت دولت نحوه اجرای دوره دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری تصویب شد.
 
همچنین دستگاه­ های اجرایی موظف شدند تا پایان امسال نسبت به تهیه برنامه عملیاتی با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اقدام کنند.

نظر شما