شناسهٔ خبر: 28907013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

پدر شهید محمد طاها اقدامی:

شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم بعد از شهادت محمد طاها برادری ام با سپاه بیشتر شد

پدر شهید اقدامی با ‌اشاره به عملیات ضربت محرم گفت: شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم و احساس شور و غرور خاصی پیدا کردم و می‌دانم برای همه مردم ایران این احساس به وجود آمده است.

صاحب‌خبر -

سعدالله اقدامی پدر شهید محمد طاها اقدامی، کودک 4 ساله‌ای که در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید، در واکنش به هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز گفت: هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز به دست با کفایت نیروهای مقاومت اتفاق افتاد و قطعاً این انتقام تا نابودی حامیان اصلی تروریست‌ها ادامه دارد.
وی افزود: هرچند حادثه تروریستی اهواز کار و برنامه‌ریزی یک نفر بوده و این شخص هلاک شد، ولی حتماً نفرات دیگری هستند که در این جریان برنامه‌ریزی و حداقل حمایت مالی کردند، این راه ادامه دارد و تروریست‌ها و حامیان آنها با خیال راحت نباشند این عملیات‌ها به حدی ادامه پیدا می‌کند تا تمام افرادی که پشتوانه این گونه مسائل در ایران هستند به درک واصل شوند.
پدر شهید اقدامی با ‌اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در سوریه تصریح کرد: قبل از شهادت محمدطاها با برادران سپاه در ارتباط بودم چون یک نظامی و ارتشی هستم با برادران سپاه یکی بودیم و برادر خودم نیز یک پاسدار است، اما بعد از شهادت محمدطاها برادری و اخوت من با برادران سپاه بیشتر شد من از نیروهای مقاومت و نیروی قدس به خاطر این عملیات و انتقام تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: محمدطاها فقط فرزند یک ارتشی نبود؛ فرزند همه ایران و همه نیروهای نظامی و سپاه بود، آنها انتقام فرزند خودشان را گرفتند؛ حادثه تروریستی اهواز این مورد را برای برخی که از روی ناآگاهی می‌گفتند چرا نیروهای ما در عراق و سوریه مبارزه می‌کنند خوب روشن کرد که اگر نبودند مدافعان حرم در جبهه‌های عراق و سوریه باید مردم ایران مثل مردم عراق و سوریه هر روز حوادثی مانند حادثه اهواز را مشاهده می‌کردند.
آرامش دل
اقدامی عنوان کرد: چند اتفاق پس از 31 شهریور باعث آرامش دل من و مادر محمدطاها شد؛ یکی عملیات نیروهای مقاومت و هلاک شدن طراح اصلی حادثه تروریستی، بوسه رهبر معظم انقلاب بر پیراهن عزای محمدطاها و مورد دیگر عملیات ضربت محرم بود که موشک‌های هوا فضای سپاه بر سر تروریست‌ها فرود آمد.
وی با ‌اشاره به عملیات ضربت محرم گفت: شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم و احساس شور و غرور خاصی پیدا کردم و می‌دانم برای همه مردم ایران این احساس به وجود آمده است؛ جا دارد از زحمات هوا فضای سپاه و به خصوص سردار حاجی‌زاده تشکر و قدردانی کنم، موشک‌های ذوالفقار و قیام بسیار نمایان و آشکار از فضای چند کشور و از میان همه رادارهای موجود در منطقه عبور کرد و بر سر تروریست‌ها فرود آمد.
پدر شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز یادآور شد: این عملیات که در منظر همگان بود با عمل تروریستی، مزدوران و کوردلان قابل مقایسه نیست آن بزدل‌ها به‌اندازه‌ای حقیر بودند با لباس مبدل، جمع مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را از پشت به رگبار بستن و محمدطاها را در آغوش مادرش به شهادت رساندند.
تیر دشمنان به سنگ خورد
وی تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیان آنها به دنبال نفاق و جدایی در ایران بودند ولی تیر آنها به سنگ خورد و خون محمدطاها و شهدای دیگر حادثه اهواز، ملت ایران و نیروهای نظامی را متحدتر کرد و مردم این را در تشییع محمدطاها که با چهره مظلومانه شهید شده بود نشان دادند.
به گزارش فارس، وی خاطر نشان کرد: خطاب من به برخی مسئولان که در بعضی از دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند، آنها نباید از جانب ما خانواده شهدا صحبت کنند اگر خسته شدند و اهل مسامحه و دنبال کنار آمدن با دشمن هستند و می‌گویند با مسامحه با دشمن مشکلات کشور حل می‌شوند به هیچ عنوان این سخن خانواده شهدا نیست، ما تا آخرین قطره خون خویش پای آرمان‌ها و رهبری ایستاده‌ایم و در برابر دشمن کوتاه نمی‌آییم.

برچسب‌ها:

نظر شما