شناسهٔ خبر: 28906758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی از کاروان استان قزوین تجلیل شدند

R41364/P1377/S6,63/CT7

مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی از استان قزوین و همچنین نفرات برتر المپیاد ورزشی کارکنان استان قزوین تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مراسم تجلیل از کاروان استان قزوین در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و همچنین تجلیل از برترین‌های سومین المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان با حضور مسئولان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم گفت: خوشبختانه سال 97 سالی پرافتخار برای استان قزوین بوده و موفقیت‌های ورزشی بسیاری را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی برای ملت ایران قابل اندازه‌گیری نبوده و در همین راستا باید قدردان زحمات و تلاش‌های جامعه ورزشی باشیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: حمایت از ورزشکاران از وظایف اصلی مدیران بوده در حالی که ورزش باید در تمام سطوح جامعه و در بین کارمندان و اقشار مختلف جامعه ترویج یابد.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم گفت: 18 نفر از استان قزوین در کاروان اعزامی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی حضور داشتند که خوشبختانه مدال‌های ارزشمندی را به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: امیدوار ام برای مسابقات سال آینده از استان قزوین بیشتر از امسال شرکت‌کننده داشته و شاهد حضور پررنگ ورزشکاران قزوینی در مسابقات بین‌المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: تقویت نشاط و شادابی اجتماعی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان قزوین مدنظر بوده و در این زمینه باید اقدامات جدی انجام شود.

علایی مقدم از شرکت 1200 نفر در المپیاد کارکنان استان قزوین خبر داد.

انتهای پیام/ش

نظر شما