شناسهٔ خبر: 28906501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 وزارت کشور: 15 شهردار بازنشسته‌ هستند

سيدسلمان ساماني گفت: 14 استاندار و 15 شهردار بازنشسته‌اند.

به گزارش تسنيم، سيد سلمان ساماني، سخنگوي وزارت کشور در گفت‌و‌گويي با روزنامه دولت گفته است: با توجه به بررسي‌هاي به‌عمل آمده تعداد 14 استاندار، 11 معاون استاندار، 5 فرماندار، 12 نفر از مديران ستاد وزارت کشور، 12 نفر از ستاد 31 استانداري کشور و15 شهردار بازنشسته هستند که بايد صندلي‌هاي محل خدمت خود را ترک کنند.

در ايام اربعين حسيني؛

تماس با تلفن ثابت از ايران به عراق ارزان شد

مديرعامل شرکت مخابرات ايران از کاهش هزينه تماس تلفن ثابت با کشور عراق در ايام اربعين حسيني خبر داد.به گزارش مهر به نقل از شرکت مخابرات ايران، مجيد صدري گفت: به مناسبت فرارسيدن ايام اربعين حسيني و کمک به رقم زدن ارتباطي فراگير براي تمام زائرين کشورمان، شرکت مخابرات ايران هزينه تماس از طريق تلفن ثابت در کشورمان با کشور عراق را کاهش داد.وي خاطرنشان کرد: در ايام اربعين حسيني، هزينه هر دقيقه تماس از تلفن ثابت در ايران با تلفن ثابت در کشور عراق با 10 درصد تخفيف، از 700 تومان به 630 تومان کاهش مي يابد.

صدري افزود: تماس از طريق تلفن ثابت در کشورمان با تلفن همراه در کشور عراق که دقيقه اي 900 تومان بود، در ايام اربعين حسيني با 10 درصد تخفيف، دقيقه اي 810 تومان محاسبه مي شود. تخفيف هزينه تماس از تلفن ثابت با تلفن ثابت و تلفن همراه در کشور عراق از تاريخ اول آبان تا 18 آبان ماه سال جاري اعمال خواهد شد.

نگراني رژيم صهيونيستي از اعلام قدس به عنوان پايتخت فلسطين و اسرائيل در طرح ترامپ

مقامات اسرائيلي نگران اين هستند که طرح صلح آمريکا شامل اعلام قدس به عنوان پايتخت اسرائيل و فلسطين هر دو باشد.به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌اي رأي اليوم، مقامات اسرائيلي نگران اين هستند که دونالد ترامپ، رئيس‌جمهوري آمريکا تلاش‌هايش را براي حل نزاع فلسطين و اسرائيل براساس راهکار تشکيل دو کشوري براي دستيابي به يک دستاورد بزرگ در سياست خارجه خود و پيروزي در انتخابات افزايش دهد. و طرح صلح آمريکا شامل اعلام قدس به عنوان پايتخت فلسطين و اسرائيل هر دو باشد تا محمود عباس، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين به ميز مذاکرات بازگردد.

برچسب‌ها:

نظر شما