شناسهٔ خبر: 28905868 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کالاهای اساسی در استان سمنان به اندازه نیاز ذخیره شد

به گزارش ایرنا، سید حسن میرعماد عصر یکشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: موجودی گوشت قرمز در انبارهای ذخیره کالای

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سید حسن میرعماد عصر یکشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: موجودی گوشت قرمز در انبارهای ذخیره کالای استان در مهر سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر امسال تاکنون بیش از 39 تن گوشت قرمز منجمد و 39 تن گوشت مرغ گرم برای تنظیم بازار استان سمنان توزیع شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان ادامه داد: اکنون بیش از 130 تن گوشت قرمز، 531 تن گوشت مرغ، 250 تن ذرت ، 550 تن جو و بیش از 6 هزار تن برنج در انبار ذخیره کالای این استان ذخیره شده است.
میرعماد خاطرنشان کرد: در بحث تامین نهاده های دامی در چند روز گذشته با مشکلاتی مواجه بوده ایم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این چالش رفع شود.
میرعماد اضافه کرد: اکنون مرغ زنده در بازار استان سمنان به قیمت هر کیلوگرم 96 هزار ریال به فروش می رسد و با افزایش عرضه، احتمال کاهش قیمت این کالا وجود دارد.
وی گفت: به هیچ عنوان مردم سمنان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند و با رعایت میزان خرید تا از افزایش قیمت بی دلیل بعضی از اجناس در بازار جلوگیری شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان تصریح کرد: برنامه های جامعی برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد استفاده مردم در استان برنامه ریزی شده است که با دقت نظر و همکارهای تمامی مسئولان این طرح ها اجرایی می شود.
7339/6103
انتهای پیام

نظر شما