شناسهٔ خبر: 28905728 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیمه عمر خود را از کجا باید خریداری کرد؟

اغلب افراد هنگام خرید بیمه به خوش‌نام بودن شرکت بیمه و اعتبار آن توجه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

خریدن یا نخریدن بیمه عمر شاید یکی از سؤالاتی باشد که ذهن ما را گاهی اوقات به خود درگیر کند. اگر هنوز در خریدن این بیمه تردید دارید و نمی‌دانید که خرید آن به نفع شما است یا خیر باید ببینید مزایایی که این بیمه در اختیار شما قرار می‌دهد نسبت به حق بیمه آن ارزش دارد یا خیر. اگر هم به این نتیجه رسیدید که باید بیمه عمر بخرید اما نمی‌دانید که از کدام شرکت باید آن را خریداری کنید می‌توان با روشی ساده فهمید که باید بیمه عمر تامین آتیه پاسارگاد خرید یا بیمه عمر ایران .

بیمه عمر ایران یا پاسارگاد؟!

اغلب افراد هنگام خرید بیمه به خوش‌نام بودن شرکت بیمه و اعتبار آن توجه می‌کنند. از این جهت بیمه ایران، البرز، آسیا و شرکت‌های بسیاری از نام و شهرت خوبی بهره‌مندند. اما برای خرید بیمه عمر باید به این موضوع توجه کرد که آیا طرح بیمه‌ای که شرکت بیمه ارائه می‌دهد برای من مفید است یا خیر و ببینیم هدفمان از خرید این بیمه چیست و نیازهای ما را پاسخ می‌دهد یا نه. بیمه بازنشستگی پاسارگاد هم یکی از بیمه‌های خوش‌نام در طرح عمر و زندگی است که باید بررسی کنیم ببینیم این بیمه برای ما کارا است یا خیر.

خرید بیمه عمر چگونه و از کجا؟

برای ثبت نام بیمه عمر پاسارگاد یا هر بیمه دیگری باید به نمایندگی یا کارگزاری بیمه مراجعه کنید و اقدام به خرید بیمه عمر برای خود کنید. برای اینکه متوجه شوید که بیمه موردنظر شما چه ویژگی‌هایی دارد و آیا برای شما مناسب است یا خیر باید از کارشناس مشاوره بگیرید. مشاوره گرفتن از چندین کارشناس و مراجعه به چندین نمایندگی یا کارگزاری شاید در حوصله شما نگنجد و وقت لازم برای انجام چنین کاری را نداشته باشید. اما روش دیگری نیز برای انتخاب و خرید این بیمه وجود دارد و آن استفاده از سامانه آنلاین بیمیتو است. با اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو می‌توان شرایط و قیمت بیمه عمر شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کرد. با این روش خرید دیگر مطمئن هستیم که مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کرده‌ایم چون نسبت به شرایط همه بیمه‌ها واقف شده‌ایم و بعد خرید خود را انجام داده‌ایم. با بیمیتو می‌توان علاوه بر بیمه عمر سایر بیمه‌ها مثل بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و بیمه‌های دیگری را نیز خرید. همین الآن می‌توانید با بیمیتو و خدمات آن آشنا شوید و استعلام بیمه عمر خود را دریافت کنید تا ببینید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان بیمه عمر مناسب را برای خود انتخاب کرد.

این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

برچسب‌ها:

نظر شما