شناسهٔ خبر: 28905639 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

کالاهای اساسی در استان سمنان به اندازه نیاز ذخیره شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کالاهای اساسی در این استان به اندازه نیاز و مصرف مردم در انبارها ذخیره شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید حسن میرعماد عصر یکشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: موجودی گوشت قرمز در انبارهای ذخیره کالای استان در مهر سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر امسال تاکنون بیش از 39 تن گوشت قرمز منجمد و 39 تن گوشت مرغ گرم برای تنظیم بازار استان سمنان توزیع شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان ادامه داد: اکنون بیش از 130 تن گوشت قرمز، 531 تن گوشت مرغ، 250 تن ذرت ، 550 تن جو و بیش از 6 هزار تن برنج در انبار ذخیره کالای این استان ذخیره شده است.
میرعماد خاطرنشان کرد: در بحث تامین نهاده های دامی در چند روز گذشته با مشکلاتی مواجه بوده ایم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این چالش رفع شود.
میرعماد اضافه کرد: اکنون مرغ زنده در بازار استان سمنان به قیمت هر کیلوگرم 96 هزار ریال به فروش می رسد و با افزایش عرضه، احتمال کاهش قیمت این کالا وجود دارد.
وی گفت: به هیچ عنوان مردم سمنان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند و با رعایت میزان خرید تا از افزایش قیمت بی دلیل بعضی از اجناس در بازار جلوگیری شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان تصریح کرد: برنامه های جامعی برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد استفاده مردم در استان برنامه ریزی شده است که با دقت نظر و همکارهای تمامی مسئولان این طرح ها اجرایی می شود.
7339/6103

نظر شما