شناسهٔ خبر: 28905549 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راهکار‌هایی جالب و فن‌آورانه برای سفید کردن دندان‌ها

دانشمندان مواد لایه بردار جدیدی را به کمک فن‌آوری نانو تولید کرده‌اند که با استفاده از آن لایه زرد از روی دندان هایتان برداشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعین در سراسر جهان باعث رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات بپردازیم.

محققان روش‌های مختلفی را برای سفید کردن دندان به وجود آورده‌اند که به کمک آنها می‌توانید دندان‌هایی سفید و زیبا داشته باشید.

دندان‌های سفید به کمک مواد نانویی

دانشمندان توانسته‌اند مواد لایه بردار جدیدی را به کمک فن‌آوری نانو تولید کرده اند که با قرار دادن آن روی دندان به مدت چند دقیقه لایه زرد از روی دندانتان برداشته می‌شود و آنها را سفید می‌کند.

راهکار‌هایی فن‌آورانه برای سفید کردن دندان‌ها

لیزرهای ارزان قیمتی که دندان‌ها را سفید می‌کند

دانشمندان توانسته‌اند لیزرهای جدیدی را طراحی کنند که بر خلاف نمونه‌های قدیمی  نیاز به تجهیزات سخت ندارند، این لیزرها ارزان قیمت هستند و در وسیله‌ای شبیه به تلفن همراه قرار گرفته‌اند و با یک بار استفاده از آن و گذاشتن روی دندان می‌توانید دندان‌هایی سفید داشته باشید.

دستگاهی جدید برای تمیز کردن دندان‌ها

گروهی از دانشمندان دستگاه‌های جدیدی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند دندان‌ها را تمیز کند؛ این دستگاه که همانند مسواک است کار سفید شدن دندان‌ها را انجام می‌دهد و با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز و به کمک لیزرهایی مخصوص ساخته شده است.

راهکار‌هایی فن‌آورانه برای سفید کردن دندان‌ها

انتهای پیام/

نظر شما