شناسهٔ خبر: 28905411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

چهار طرح ورزشی در ایرانشهر افتتاح شد

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح طرح ها ورزشی ایرانشهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها شامل سه زمین چمن در مناطق دهستان دامن،

صاحب‌خبر - مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح طرح ها ورزشی ایرانشهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها شامل سه زمین چمن در مناطق دهستان دامن، بمپور و نوک آباد زردکوه و یک باب خانه روستایی در روستای کچکو‌ش از توابع بخش مرکزی این شهرستان است.
ادهم کرد زابلی افزود: برای اجرای این طرح ها افزون بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و دهیاری های منطقه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه امکانات ورزشی ایرانشهر پاسخگوی جمعیت جوان این منطقه نیست گفت: 13 زمین چمن با همکاری نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان تا پایان امسال ساخته می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جوانان ایرانشهری ظرفیت های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که با فراهم کردن امکانات و تجهیزات ورزشی شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان این شهرستان خواهیم بود.
وی افزود: در هفته ورزش و جوانان 40 خانه ورزش روستایی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7314**3213
انتهای پیام

نظر شما