شناسهٔ خبر: 28905387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پذیرش دانشجو بیش از ظرفیت در دانشگاه آزاد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته آموزش عالی این کمیسیون موضوع پذیرش دانشجو بیش از ظرفیت در دانشگاه آزاد اسلامی را پیگیری می کند.

صاحب‌خبر -

سیدحمایت میرزاده پس از جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که برای بررسی همین موضوع با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: این موضوع چیزی نیست که نیاز به قانونگذاری داشته باشد اما در راستای نقش نظارتی که نمایندگان مجلس دارند و به خاطر مراجعاتی که به نمایندگان شده است از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شد تا همراه با مسئولان وزارت بهداشت در این باره در کمیته آموزش عالی بحث و بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه گزارش هایی از روند کار در این زمینه اخذ شده است گفت: مقرر شد کمیته آموزش عالی این کمیسیون به مسئولیت آقای دهمرده فردا با حضور مسئولان امر و مرکز پژوهش های مجلس، سازمان سنجش و نمایندگان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت بررسی های لازم را انجام دهند و نتایج آن را به صورت گزارشی روز سه شنبه به کمیسیون آموزش مجلس ارائه کنند.
میرزاده افزود: همه در تلاش هستیم تا راه حلی برای حل مشکل دانشجویانی که ثبت نام کرده و پول واریز کرده اند پیدا کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بخشی از این دانش آموزان در بهمن پذیرش شوند افزود: در این مورد هم بحث شد و برخی از نمایندگان پیشنهاد کردند تا از ظرفیت های دانشگاه آزاد برای ترم های موجود و یا ترم های بعد در بهمن ماه ظرفیتی برای این دانشجویان ایجاد شود تا مشکل آنان حل شود.
میرزاده گفت: اما اینکه روند کار چگونه بوده است و نتایج چگونه اعلام شده و چرا این اتفاق افتاده همه سوالاتی است که باید منتظر جواب کمیته آموزش عالی بمانیم.

نظر شما