شناسهٔ خبر: 28904998 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

محموله هروئین در نهبندان کشف شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای اصلی شهرستان نهبندان بلافاصله بررسی

صاحب‌خبر - به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای اصلی شهرستان نهبندان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی 405 مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از خودرو مقدار پنج کیلو و 750 گرم هروئین کشف و در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

** 56 رأس احشام قاچاق در طبس کشف شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: روز گذشته 56 رأس گوسفند که فاقد مجوز دامپزشکی بود، در شهرستان طبس کشف شد.
سرهنگ سید محمدرضا سرفرازی افزود: ماموران یگان تکاوری 102 دیهوک شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل احشام مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.
وی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که بسیاری از بیماری های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین دام و انسان هستند لذا جا به جایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد.
7557*3028
انتهای پیام

نظر شما