شناسهٔ خبر: 28904212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلانی: حضور استیلی در کمیته فنی منافاتی با پاسخگو بودن او نسبت به نتایج تیم ملی امید ندارد

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: استیلی فردی با تجربه است که حضورش در کمیته فنی منافاتی با پاسخگو بودن او نسبت به نتایج تیم امید ندارد.

صاحب‌خبر -

حسین کلانی عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلیل انتخاب حمید استیلی و میرشاد ماجدی به عنوان اعضای جدید کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال بیان کرد: استیلی و ماجدی از لحاظ تجربه و دانش، افرادی هستند که می‌توانند به کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال کمک کنند. حضور آن‌ها در این کمیته کاملا موجه است و اعتقاد دارم هیئت رئیسه فدراسیون با هوشمندی چنین انتخاب‌هایی انجام داده است.

کلانی: حضور استیلی در کمیته فنی منافاتی با پاسخگو بودن او نسبت به نتایج تیم ملی امید ندارد

او درباره اینکه با توجه به مدیریت استیلی در تیم ملی امید، نسبت به انتخاب او به عنوان عضو کمیته فنی انتقاداتی مطرح است، توضیح داد: حضور استیلی در کمیته فنی منافاتی با این موضوع ندارد که او نسبت به نتایج تیم امید پاسخگو باشد. خود من به عنوان مشاور مهدی تاج و برای کمک به بازسازی زیرساخت‌های فوتبالی مناطق محروم وارد این کمیته شدم. افرادی مانند فریدون معینی، محمدرضا ساکت، مرتضی محصص و محمود شیعی که اکنون عضو کمیته فنی فدراسیون هستند سال‌ها در فوتبال تجربه دارند. اعتقاد دارم استیلی از فرهیختگان فوتبال ایران است که حضورش در این کمیته مثمرثمر واقع می‌شود. حتی اعتقاد دارم اگر کارلوس کی روش هم می‌توانست به کمیته فنی مشاوره بدهد به سود فوتبال بود.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره نقش مهدی تاج برای حضور ماجدی و استیلی در کمیته فنی گفت: تاج تنها افراد مدنظرش را به اعضای هیئت رئیسه پیشنهاد می‌دهد و انتخاب آن‌ها برعهده اعضای هیئت رئیسه است.

کلانی درباره لزوم حضور چهره‌های جوان و بادانشی مانند وحید هاشمیان در کمیته فنی و توسعه بیان کرد: فدراسیون فوتبال به برخی مسائل نیاز مبرمی دارد. اولین موضوع بحث تشکیل اتاق فکر در تمام زمینه‌ها تا چهره‌های برجسته فوتبال کشورمان با حضور در این اتاق فکر نظراتشان را برای پیشرفت امور ارائه دهند. دوم این است که چهره‌های جوان باید با حضور کنار پیشکسوتان تجارب لازم را کسب کرده و دانش خود را هم ارائه دهند چراکه در نهایت جوان‌ها هستند که باید در آینده‌ای نزدیک زمام کار را برعهده بگیرند. تفکرات افرادی مانند من هم تا جایی جواب می‌دهد. چهره‌هایی مانند حمید استیلی و میرشاد ماجدی هم نسبت به من، معینی و محصص جوان‌تر هستند و در آینده با رسیدن به تجارب بیشتر بار فوتبال را به دوش خواهند کشید.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره زمان معرفی سرمربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم وحید هاشمیان از گزینه‌های اصلی فدراسیون برای این سمت بود، اما به دلیل فراهم نشدن شرایط مدنظر طرفین امکان همکاری فراهم نشد، اما با پیگیری‌های فریدون معینی و مهدی تاج به زودی قرار است سرمربی جدید تیم ملی جوانان انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی

مهدیخانی: کیفیت زمین تمرین خوب نیست/ از پدیده طلب دارم

کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

نظر شما