شناسهٔ خبر: 28902830 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی اربعین از ۳۰ مهر اجرایی می‌شود

رئیس پلیس راه کرمانشاه از اجرایی شدن محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) مخصوص خودرو‌های سنگین در جاده‌های استان از ۳۰ مهر به مدت ۲ هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «محمد حیدری» اظهار داشت: براساس دستور العمل اجرایی از پلیس راه راهور ناجا، محدویت‌های ترافیکی در استان‌های کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و لرستان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس در استان کرمانشاه تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور‌های اسلام آبادغرب - پلدختر و حمیل - سرابله و بالعکس ممنوع می‌باشد.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: مسیر جایگزین برای ممنوعیت تردد در آن محورها، مسیر اسلام آبادغرب - قلاجه در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآور شد: ممنوعیت تردد از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۳۰ مهر آغاز و تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ادامه می‌یابد.
وی، هدف از اجرای این ممنوعیت را افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه برای تردد ایمن زائران اربعین عنوان کرد.
سرهنگ حیدری همچنین تردد کلیه تاکسی‌های درون شهری اعم از سواری و ون را از ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۸ مهر تا هفت صبح روز سه شنبه ۱۵ آبان در محور‌های خارج از شهر را نیز ممنوع اعلام کرد.
رئیس پلیس راه کرمانشاه تصریح کرد: ممکن است در صورت بروز مشکلات ترافیکی، محدودیت تردد برای خودرو‌های باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز اعمال گردد.
وی در پایان اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره‌های '۱۲۰' و '۸۸۲۵۵۵۵۵' به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان می‌باشد.
پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون زائر از سراسر کشور با عبور از استان کرمانشاه خود را به مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه برای برسانند.

نظر شما