شناسهٔ خبر: 28902646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع بلیت فروخته شده پرسپولیس- السد؛ تنها در ورزشگاه

تهران- ایرنا- بلیت‌های دیدار حساس تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز بازی (سه شنبه اول آبان) و در محل ورزشگاه در اختیار هوادارانی که بلیت خریداری کرده اند، قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، باشگاه پرسپولیس روز گذشته (شنبه) پیش فروش بلیت‌های بازی با السد قطر را آغاز کرد و در همان ساعات ابتدایی عنوان شد که بلیت ها به اتمام رسیده است.
پس از این موضوع بلیت های زیادی در بازار سیاه با قیمت‌های نجومی عرضه شد. این موضوع موجب شد تا پای پلیس فتا به این بحث بلیت فروشی این مسابقه باز شود.
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: باشگاه پرسپولیس روز گذشته وقتی سایت را باز کرد به پلیس فتا و مراجع قضایی اعلام کرد که به خاطر حساسیت بازی و تعداد زیاد متقاضیان، روی این بلیت فروشی نظارت داشته باشند.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه ضابط قضایی نیست که بتواند روی این مسائل نظارت داشته باشد و تنها ما می‌توانستیم اطلاع دهیم که خود مراجع قضایی روی این موضوع نظارت کنند. ظاهرا هم تاکنون بیش از 9 نفر را در این زمینه شناسایی کرده اند.
وی درپایان اضافه کرد: روز بازی و در ورزشگاه، کارت ملی هواداران با اطلاعات وارد شده خریدار بلیت تطابق داده می‌شود و سپس بلیت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
دیدار برگشت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه اول آبان ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. سرخپوشان در دیدار رفت در قطر با یک گل السد را شکست داده بودند.
ورزشی**ع.ک**9129

نظر شما