شناسهٔ خبر: 28902186 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

یک سوم از اعضای سازنده‌ی Dreadnought اخراج شده‌اند

توسعه‌دهنده‌ی عنوان شوتر فضایی چندنفره‌ی Dreadnought، چند روز پس از انتشار این بازی بیش از یک سوم کارمندان خود را اخراج کرده است.

صاحب‌خبر -
یک سوم از اعضای سازنده‌ی Dreadnought اخراج شده‌اند

توسعه‌دهنده‌ی عنوان شوتر فضایی چندنفره‌ی Dreadnought، چند روز پس از انتشار این بازی بیش از یک سوم کارمندان خود را اخراج کرده است.

خبر این کاهش نیرو در استودیوی Six Foot اولین بار توسط وب‌سایت Game Informer منتشر شده بود که بیان می‌کرد اعضای استودیو از شرایط مالی نامناسب این استودیو با خبر بوده‌اند. براساس گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد اوایل تابستان امسال مدیر ارشد استودیو، آقای Matt Ballesteros جلسه‌ای را با کارمندان برگذار کرده و در این جلسه توضیح داده است که شرکت بودجه‌ی کافی برای ادامه‌ی کار را ندارد و آن‌ها می‌توانند بدون هیچ مشکلی شرکت را در زمان دلخواه ترک کنند.

شرایط پیش آمده باعث شد تا تیم سازنده با تمام توان تلاش کنند تا مراحل ساخت عنوان Dreadnought را به سرعت تمام کنند. یکی از اعضای تیم سازنده در مصاحبه‌ی خود بیان کرده که این موضوع باعث شده تا آن‌ها احساس کنند در شرایطی کار می‌کنند که ” همزمان بی‌روح و اجباری” بوده است. عنوان Dreadnought هفته‌ی گذشته برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد که نتوانست نمرات خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. چند روز پس از عرضه‌ی این عنوان، استودیوی سازنده ۴۵ نفر از کارکنان استودیو را اخراج کرده ولی به آن‌ها این امکان را داده است تا در صورت درآمدزایی مناسب بازی به این استودیو برگردند.

حال یکی از اعضای ارشد استودیوی Six Foot تایید کرده است که ” حدود یک سوم کارکنان” استودیو از کار خود برکنار شده‌اند ولی آن‌ها تلاش دارند تا شغلی مناسب برای کارمندان خود در دیگر استودیوها پیدا کنند. در بیانیه‌ی منتشر شده از سوی این استودیو آمده است:

به تمامی اعضای تیم سازنده‌ی بازی این اختیار داده شد تا به کار برروی عنوان Dreadnought ادامه دهند و یا به دنبال فرصت‌های شغلی دیگری بگردند. تمامی اعضای ما از حمایت کامل استودیو و اعضا برخوردار هستند و تا زمان حضور در این پروژه حقوق دریافت خواهند کرد.

متاسفانه امروز حدود یک سوم از کارمندان تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی کاهش یافتند. ما با تمام توان تلاش داریم با استفاده از تمامی امکانات موجود به افرادی که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌اند کمک کنیم هرچه سریع‌تر روی پاهای خود بایستند.

ما به توسعه و گسترش عنوان Dreadnought و یافتن پروژه‌های جدید متعهد هستیم. همچنین ما نسبت به حمایت از تمامی اعضای شرکت خود متعهد هستیم.

نظر شما