شناسهٔ خبر: 28901874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غیاثی: داور مردود شده لیست الیت در تست‌های ما نمره قبولی گرفت

سخنکوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کمیل غلامی را پس از قبولی در تست‌های کمیته داوران برای پشت سر گذاشتن تست‌های الیت به AFC معرفی کردیم.

صاحب‌خبر -

غیاثی: داور مردود شده لیست الیت در تست های کمیته داوران ایران نمره قبولی گرفترضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مردود شدن کمیل غلامی در تست داوران الیت بیان کرد: با توجه به اینکه کمیل غلامی در تست‌های کمیته داوان فدراسیون فوتبال نمرات بالاتری از امیر عرب براقی کسب کرده و در عین حال نسبت به او تجربه بیشتری در قضاوت بازی‌های لیگ برتر داشت، تصمیم گرفتیم نام این داور را برای گذراندن تست‌های فهرست الیت به کمیته داوران AFC معرفی کنیم که متاسفانه او نتوانست در این تست‌ها نمره قبولی بگیرد و مردود شد.

او درباره اینکه چرا با وجود رد شدن غلامی در تست‌های سال گذشته AFC بازهم کمیته داوران دست به ریسک زده و این داور جوان را امسال هم برای حضور در تست‌های فهرست الیت به کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد، گفت: غلامی در تست‌های امسال کمیته داوران نسبت به سایر گزینه‌ها نمرات بالاتری به دست آورد و من تعجب می‌کنم چرا برخی می‌گویند کمیته داوران بدون تست گرفتن از این داور او را به AFC معرفی کرده است.

غیاثی درباره احتمال کاهش سهمیه الیت داوران کشورمان برای سال آینده با توجه به مردود شدن کمیل غلامی در تست‌های ۲ سال اخیر اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر ساله به کشور‌هایی مانند ایران که سطح بالایی در فوتبال این قاره دارند ۷ سهمیه الیت می‌دهد. اکنون هم علیرضا فغانی، موعود بنیادی فر، وحید کاظمی، پیام و بیژن حیدری و حسن اکرمی ۶ داوری هستند که در فهرست الیت کشورمان قرار دارند. بی شک سال آینده هم سهمیه ما همین تعداد داوران باقی می‌ماند و مردود شدن غلامی در تست‌های ۲ سال اخیر این سهمیه را کاهش نمی‌دهد.

سخنکوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره شکایت تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان از دوارن بازی هایشان مقابل سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم گفت: سه شنبه هفته جاری در جلسه آتی کمیته داوران فیلم تمام بازی‌های هفته نهم لیگ برتر به ویژه مواردی که تیم‌ها به آن اعتراض دارند رسیدگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: واکنش رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حضور فغانی در سوئد 

شکایت باشگاه استقلال خوزستان از داور دیدار مقابل پارس جنوبی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته داوران فدراسیون فوتبال

نظر شما