شناسهٔ خبر: 28901861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شاهرود آماده میزبانی از رقابت های بین المللی کشتی است

به گزارش ایرنا، مجید محمدی یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی، با اشاره به برگزاری رقابت های کشوری کشتی جوانان کشور در شاهرود که با حضور 13 تیم در

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مجید محمدی یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی، با اشاره به برگزاری رقابت های کشوری کشتی جوانان کشور در شاهرود که با حضور 13 تیم در مجموعه ورزشی البرز شرقی برگزار شد، ابراز داشت: شاهرود در طول 25 سال گذشته موفق به میزبانی رقابت های کشتی نشده و بسیاری از تجهیزات نیز از استانداردخارج شده بود.
وی ادامه داد: میزبانی مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور علاوه بر اینکه پیشکسوتان این عرصه را بار دیگر دور هم جمع کرد نشان داد این شهرستان توان میزبانی دیگر رویدادهای بزرگ این رشته ورزشی را نیز دارد.
وی ادامه داد: دبیر فدراسیون کشتی سطح کیفی و ارائه خدمات میزبانی رقابت های جوانان کشور در شاهرود را خوب ارزیابی کرد و اکنون رایزنی و نامه نگاری برای دریافت میزبانی رقابت های بین المللی کشتی در دهه فجر در حال انجام است.
محمدی از برگزاری رقابت های منطقه ای هندبال بانوان در روزهای آینده در شاهرود هم خبر داد و گفت: 40 تن از دختران دانش آموز شهرستان نیز به جشنواره 'دختران خورشید' که هم اکنون در قزوین در حال برگزاری است، فرستاده شدند.
وی با اشاره به برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان، تصریح کرد: به مناسبت هفته پارالمپیک هم المپیادی ورزشی برای خانواده جانبازان و معلولان در سالن اختصاصی آنان برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با بیان اینکه استخر بیارجمند در هفته جاری با حضور یکی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: برای این طرح تاکنون 17 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و مناطق محروم وزرات نفت، هزینه شده است.
محمدی ادامه داد: کلینیک هیات پزشکی ورزشی شهرستان هم آماده بهره برداری است اما با توجه به اینکه در حال دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است، با چند روز تأخیر افتتاح می شود.
وی افزود: در هفته تربیت بدنی نخستین زمین های بسکتبال و بدمینتون پارکی شاهرود هم که با همکاری شهرداری آماده شده، به بهره برداری می رسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از پیگیری برای تکمیل 2 طرح ملی ورزشگاه های 15 هزار و سه هزار نفری شاهرود خبر داد و گفت: قرار بود گام نخست ورزشگاه 15 هزار نفری تا پایان سال به بهره برداری برسد اما چند روزی ادامه روند کار متوقف شده و پیمانکار علت آن را گرانی مصالح مورد نیاز اعلام کرده و کمک بیشتر دولت را خواستار شده است.
اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود دارای 43 هیات و 57 باشگاه با 60 رشته ورزشی است
7359/6167
انتهای پیام

نظر شما