شناسهٔ خبر: 28901777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش باشگاه تراکتورسازی به ابقای محمد تقوی

باشگاه تراکتورسازی به ابقای محمد تقوی در سمت سرمربیگری واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

واکنش باشگاه تراکتورسازی به ابقای محمد تقویبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از شکست برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به نحوه چیدن نفرات تیم از سوی تقوی سرمربی تیم اعتراض داشتند و خواستار جذب یک مربی طراز اول خارجی شدند.

جعفر محرم پور مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استوکس برای ۹۰ دقیقه بازی آماده نبود و او در حدود ۳۰، ۴۰ دقیقه می‌توانست کارایی داشته باشد بنابراین تقوی تصمیم گرفت که در نیمه دوم بازی با تیم صنعت نفت آبادان از این بازیکن استفاده کند.

او درباره اینکه مسئولان تراکتورسازی از عملکرد تقوی رضایت دارند و به احتمال زیاد او در این تیم تبریزی ماندگار می‌شود، گفت: رضایت باشگاه همراه با کسب نتیجه است، اما ما همانند کشور‌های عربی نیستیم که سرمربی تیم خود را به علت یک باخت تغییر بدهیم. باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده است و مسئولان نسبت به هزین‌های که متقبل می‌شوند تصمیم گیری می‌کنند.

محرم پور درباره اینکه احتمال ابقای تقوی تا پایان نیم فصل اول وجود دارد، گفت: تا نیم فصل اول چند بازی پیش رو داریم و فرصت زیادی است تا وضعیت سرمربی تیم خود را مشخص کنیم. همچنین تصمیمی درباره انتخاب سرمربی جدید گرفته نشده است.

مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی درباره پیشنهاد به مهدی طارمی برای حضور در این تیم خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و مهاجم خوبی در اختیار داریم که تاکنون آقای گل لیگ برتر است و نیازی به طارمی نداریم. همچنین با توجه به مشکلات و نقاط ضعف خود بازیکن جذب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: حلالی : تراکتورسازی به یک مربی با دانش و انگیزه نیاز دارد

پروژه مرموز و فرسایشی تراکتورسازی برای جذب سرمربی

مذاکره مخفیانه مالک تراکتورسازی با گزینه های مربیگری

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی 

نظر شما