شناسهٔ خبر: 28900116 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی دانشگاه‌های جهان؛

دانشگاه ساوتهمپتون؛ مرکز برتر پژوهش‌های ایمنی سایبری

دانشگاه ساوتهمپتون یکی از هشت مرکز آموزشی درجه یک در پژوهش‌های ایمنی سایبری درانگلیس به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشگاه ساوتهمپتون یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی واقع در ساوتهمپتون انگلیس است که در سال 1862 تأسیس شده است.

دانشگاه ساوتهمپتون یکی از هشت مرکز آموزشی درجه یک در پژوهش‌های ایمنی سایبری به شمار می‌رود.

این دانشگاه در رده‌بندی جهانی QS جزء صد دانشگاه برتر قرار داشته و بودجه‌های تخصیص‌یافته به این دانشگاه که به‌واسطه فعالیت‌های پژوهشی حاصل شده، در میان بالاترین‌های انگلیس قرار دارد.

 با‌ توجه‌ به گزارش بازار کار فارغ‌التحصیلی‌های‌فلایر «highfliers» در سال 2016 هفته‌نامه آموزش عالی تایمز دانشگاه ساوت‌همپتون را در شمار 20 دانشگاه برتر مورد توجه شرکت‌ها برای استخدام عوامل قرار داده‌است. 

این دانشگاه هم‌چنین برنامه منعطف و قابل‌تغییری را در مقطع کارشناسی ارائه می‌کند که به دانشجویان این فرصت را می‌دهد که 25 درصد از زمان خود را در موضوعی متفاوت از موضوع رشته اصلی خویش به مطالعه بپردازند.

بررسی‌ها نشان داده است، بیش از 86 درصد از دانشجویان داخلی این دانشگاه، فارغ‌التحصیلان مدارس دولتی‌اند که به این لحاظ این دانشگاه در میان برترین‌های گروه راسل قرار دارد. 

براساس داده‌های موجود، این دانشگاه در حال حاضر بیش از 5 هزار کارمند اداری دارد؛ تعداد دانشجویان آن نیز به بیش از 24 هزار نفر می‌رسد که حدود 16 هزار و 150 نفر آن در دوره کارشناسی تحصیل می‌کنند.

این بررسی در سایت «topuniversities» منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما