شناسهٔ خبر: 28900064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گابی: امیدوارم در آزادی راه صعود به فینال را طی کنیم

ستاره خط میانی السد قطر درباره بازی حساس با پرسپولیس به صحبت پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، گابی ستاره خط میانی السد پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در صحبت‌هایی به اهمیت این بازی اشاره کرد.

گابی که بیش از ۳۰۰ بازی برای اتلتیکومادرید در کارنامه دارد و با این تیم قهرمانی در لالیگا را به دست آورد درباره بازی برگشت گفت: ورزشگاه آزادی مانند ورزشگاه‌های بزرگ اروپایی است و جو ویژه‌ای نیز در ورزشگاه وجود دارد ولی فوتبالیست‌ها باید به فکر موفقیت در هر شرایطی باشند. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک دستاورد مهم برای ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم در تهران کار را تمام کنیم و بتوانیم به دیدار نهایی برسیم. در فوتبال لحظات ناب باقی می‌ماند و این صعود می‌تواند یک لحظه ناب برای ما باشد.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان نه تنها برای السد، بلکه برای تمام کشور قطر یک افتخار بزرگی محسوب می‌شود. به همین خاطر است که ما اینجا هستیم و تلاش می‌کنیم به این مهم دست یابیم. درباره حضورم در السد نیز باید بگویم که ژاوی در این انتقال خیلی نقش داشت و هدف تیم را قهرمانی در لیگ قهرمانان دانست.

دیدار حساس پرسپولیس و السد پس‌فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و برنده این جدال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت یک طرف فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما