شناسهٔ خبر: 28899970 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرقت گروهی طلا و جواهرات کودکان توسط سارقان + فیلم

معاون اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ نسبت به سرقت طلا و زیورآلات کودکان در پایتخت هشدار داد.

صاحب‌خبر -

سرقت گروهی طلا و جواهرات کودکان توسط سارقان + فیلمسرهنگ بابک نمک شناس معاون اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: گروهی از سارقان به صورت پرسه زنی در محلات و معابر سطح شهر اقدام به سرقت طلا و زیورآلات کودکان می‌کنند.

وی در رابطه با شیوه سرقت سارقان گفت: سارقان، افراد خردسال به ویژه دخترانی که طلا و جواهرات را به همراه خود دارند را در یک فرصت مناسب به بهانه های مختلف مانند وعده خوراکی و پرسیدن نشانی به سمت خود کشانده و در یک چشم به هم زدن اقدام به سرقت طلا و جواهراتشان از قبیل گوشواره، النگو و غیره می کنند.

سرهنگ نمک شناس با اشاره به اینکه کودکان در چنین شرایطی توانایی دفاع از خود را ندارند، گفت: والدین تا حد امکان از زیورآلات و طلا برای کودکان خود به ویژه در زمانی که آنها در کوچه مشغول بازی کردن هستند استفاده نکنند. همچنین  در زمانی که کودکانشان در کوچه و پارک مشغول بازی کردن هستند و یا در مراکز خرید حضور دارند، نظارت بر کودکانشان را بیشتر کرده و از رها کردن کودکان در معابر شهر جلوگیری کنند، چون در صورت رعایت نکردن مسایل نظارتی و مراقبتی ممکن است مسائلی فراتر از سرقت طلا و جواهر کودکان اعم از آدم ربایی و یا کودک آزاری پیش بیاید.

در فیلم کوتاه زیر شیوه سرقت طلا و جواهرات از کودکان  توسط سارقان را می توانید مشاهده کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6705890/8824776?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما