شناسهٔ خبر: 28899207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقلال خوزستان به تصمیمات داوری معترض شد

اهواز – ایرنا – سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: نسبت به عملکرد داوری و سوت های اشتباه داوران معترض هستیم به همین جهت اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.

صاحب‌خبر -

یعقوب پیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از بازی با پارس جنوبی که اشتباهات داوری زمینه شکست ما را فراهم کرد، با تنظیم شکواییه به فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردیم و خواهان برخورد با این موضوع هستیم.
وی با بیان این که بعد از بازی با پیکان در هفته ششم لیگ تصمیمات داوران روی نتایج تیم ما تاثیر منفی گذاشت افزود: در بازی با تراکتورسازی داور بازی در حالی که در فاصله 30 متری صحنه قرار داشت به اشتباه یک پنالتی به سود حریف اعلام کرد و در ادامه بر اساس نظر کارشناسان داوری یک پنالتی برای ما نگرفت. در تیمی مثل ما که هفت بازیکن 18 سال داریم دیدن چنین مواردی شیرازه تیم مان را از هم می پاشد.
سرپرست تیم استقلال خوزستان با بیان این که اوج اشتباهات داوری در بازی با نفت آبادان بود گفت: به استناد کارشناس برنامه 'نود' و 'شب های فوتبالی' بازیکن حریف باید مستقیم از زمین اخراج می شد و در یک صحنه داور باید یک پنالتی به سود ما می گرفت که این اتفاق محقق نشد.
وی با بیان این که چون ما کسی را نداریم که از حقمان دفاع کند درست نیست که سرمان را ببرند گفت: آقای یزدی (سرمربی تیم ) شخصا به کمیته داوران رفت و فیلم بازی با صنعت را در حضور مسئول کمیته داوران بازبینی کرد که آن ها قبول کردند از داوری متضرر شدیم.
پیری ادامه داد: در بازی با پارس جنوبی داور با سوت های اشتباهی که علیه ما زد و با تاخیری که در بازی ایجاد کرد تمرکز بازیکنان ما را به هم زد. در آن صحنه انتظار داشتیم که داور بازی را مدیریت کند اما به یکباره بازیکن ما را (احمد آل نعمه) را از زمین اخراج کرد، جالب این جاست که بازیکن حریف آل نعمه را زد و کمک داور به این موضوع اذعان داشت اما داور به بازیکن ما کارت قرمز نشان داد که همین امر موجب شد تماشاگران به ما فحاشی کنند.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 9 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندذی قرار دارد.
9879/6002

نظر شما