شناسهٔ خبر: 28898567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد؛

اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی تا پایان سال جاری در قزوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی تا پایان سال جاری در سطح شهر قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی تا پایان سال‌جاری از سوی مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر قزوین اجرا خواهد شد.

درافشانی افزود: تحقق اهداف و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فرهنگ قرآنی، ایجاد نشاط معنوی و تشویق حافظان نسل جوان از اهداف یازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم به‌ همت مجموعه مدیریت شهری قزوین است.

وی اظهار کرد: در این همایش از ۷۳۰حافظ قرآن تقدیر شد که این حافظان قرآن پس از برگزاری 30آزمون با حضور 25داور انتخاب شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت کنگره 3هزار شهید استان قزوین برای اولین بار در این همایش از خانواده شهدای قرآنی و ایثارگران خادم قرآن نیز تقدیر شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین حمایت از مهدهای قرآنی را جزو برنامه‌ های این سازمان برشمرد و گفت: رویکرد ما این است تا نونهالان و خردسالان نیز از برنامه‌های قرآنی بهره مند شده و با کتاب الهی انس بیشتری بگیرند.

فرهنگی ورزشی2

نظر شما