شناسهٔ خبر: 28898415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شکست دوباره برای رئال؛

«لوپتگی»، قربانی یا مقصر؟

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، نتایج خوبی با این تیم کسب نکرده، اما مطمئنا اگر به جای او هر مربی دیگری هم روی نیمکت بود همین نتایج رقم می‎خورد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها در مطبوعات اسپانیایی گفته شده و باز هم باید تکرار شود که خولن لوپتگی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، نتوانست با مشکلات ناشی از خروج کریس رونالدو از تیم کنار بیاید. در دیدار روز شنبه لوانته برنده بازی مقابل تیم او بود و حالا دوباره صحبت از احتمال اخراج سرمربی سفیدها به میان آمده است.

بله نمی‌شود نتایج نامناسب یک مربی را نادیده گرفت، برخی نباید در تیم ماندنی شوند. در این شرایط هم هیچ‌کس جز سرمربی مسئولیت ندارد. اما توپ رئالی‌ها وارد دروازه نمی‌شود و کارشناسان معتقدند لوپتگی یکی از ضعیف‌ترین رئال‌ها تاریخ را ساخته است. اما فراموش نکنید، جزئیات دیگری هم هستند که باید به آن‌ها توجه شود.

مادرید بهترین گلزنش را از دست داده و در ابتدای فصل هم خریدی بزرگ نداشته است که جایش را پر کند. مادرید یعنی بردن، مادرید یعنی امروز نه فردا، مشخص بود که مادرید بدون رونالدو مشکل پیدا خواهد کرد، پس نباید فلورنتینو پرس زمانش را صرف خرید نیمار می‌کرد و به بازیکنان دیگر هم نگاهی می‌کرد.

پرس رونالدو و زیدان را از دست داد و فکر کرد تیمش با جوانان خوب پیش می‌رود، اما جایگزینی برای آن دو پیدا نکرد. تیمش یک دروازه‌بان خرید که آن هم به خواسته لوپتگی نبود. نه تنها به تیم کمکی نکرد، بلکه مشکلات را هم بیشتر کرد و او باید فکر کند به کدام دروازه‌بان بازی دهد.

نباید لوپتگی را مسئول نتایج اخیر رئال دانست؛ این تیم در سال‌های اخیر روندی نزولی در پیش گرفته بود و درست در زمانی که قدرتش را با رفتن رونالدو از دست داد به این مربی رسید؛ پس این نتایج طبیعی هستند و بعید است حتی اگر خود زیدان هم می‌ماند نتایج بهتری کسب می‌کرد.

نظر شما