شناسهٔ خبر: 28897530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دو بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی و تجار

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در مراسم تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه استان کرمان از ارسال دو بسته حمایتی برای واحد‌های تولیدی و تجار و بازرگانان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از ۸ واحد تولیدی نمونه استان  کرمان به دلیل  رعایت استاندارد در تولید امروز تقدیر شد.

بیگ زاده مدیر کل استاندارد استان کرمان امروز در جمع واحد‌های تولیدی برتر گفت: واحد‌های برتر، در حوزه ساختمان ، مواد غذایی و لوازم خانگی فعال هستند.

بیگ زاده قبولی در آزمون برای تمام فرآورده‌ها را دارا بودن گواهینامه‌های مدیریتی و کیفیتی ، گواهی نامه آزمایشگاه همکار ، انجام آموزش‌های درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقاء تکنولوژی را از جمله مواردی دانست که برای این انتخاب در نظر گرفته شده است.

در این جلسه مرندی مقدم ،معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: امروز کشور از استاندارد کالا و خدمات عبور کرده و استاندارد در حوزه‌های اجتماعی را دنبال میکند.

مرندی مقدم استاندارد را مسیر رسیدن به توسعه پایدار دانست.

وی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد مکلف است ارزیابی انطباق را بر اساس روش‌های بین المللی انجام دهد و دنبال این است که روش‌های انطباق را به سمت خود اظهاری پیش ببرد.

مرندی مقدم از ارسال دو بسته حمایتی برای واحد‌های تولیدی و تجار و بازرگانان خبر داد و گفت: از این به بعد واحد‌هایی که در عرصه استانی و ملی به لحاظ رعایت کیفیت و شرایط استاندارد نمونه شوند، از نمونه برداری مجدد معاف می‌شوند.

انتهای پیام/ی

ارزیابی انطباق سازمان استاندارد  بر اساس روش‌های بین المللی

نظر شما